پتانسیل فیلم Avengers Secret Wars در ایجاد مولتی ورس

پس از اینکه فیلم‌های جدیدی از اونجرز در دنیای مارول در فازهای بعدی وجود خواهند داشت، کاربری از پتانسیل فیلم Avengers Secret Wars در ایجاد مولتی ورس خبر داد.

با توجه به اینکه Avengers: Secret Wars یکی از موردانتظارترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول است، یک ویدئویی طرفداران منتشر شده که ایجاد یک چندجهانی یا همان مولتی ورس را به صورتی  عالی را ارائه می‌کند.

پتانسیل فیلم Avengers Secret Wars در ایجاد مولتی ورس

پتانسیل جدیدترین فیلم اونجرز در مولتی ورس

یک ویدئوی جدید از طرفداران Avengers: Secret Wars، کراس اوور مولتی ورس نهایی مارول را قبل از قسمت عظیم MCU فاز 6 را نشان می‌دهد که می‌تواند پیشنهادی جذاب برای سازندگان فیلم باشد. حماسه مولتی‌ورس در حال حاضر در میانه‌ی فاز 5 است، در حالی که هنوز به ساخت فیلم‌های بعدی انتقام‌جویان استودیو مارول می‌رسد، با هر دو فیلم Avengers: The Kang Dynasty و Avengers: Secret Wars، با توجه به عنوان آن، انتظارات بیشتری در هر دو مورد وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

10 تئوری جالب برای فاز هفتم دنیای سینمایی مارول

بهترین فیلم های مارول جهان + 2023 [تاریخ انتشار فیلم‌های مارول تا سال 2025]

دنیای سینمایی جدید مارول، با پروژه‌هایی مانند فصل دوم لوکی و What If، و ددپول 3، در حال افزایش سطح خودش است و طرفداران می‌خواهند ببینند که این کمپانی تا چقدر می‌تواند در طول این حماسه با دنیای چندگانه پیش بروند.

پتانسیل فیلم Avengers Secret Wars در ایجاد مولتی ورس
پتانسیل جدیدترین فیلم اونجرز در مولتی ورس

فن ادیت جدید از Avengers Secret Wars

در ادامه می‌توانید ویدیوی طرفداران از مولتی ورس در اونجرز را ببینید:

در حالی که Avengers: The Kang Dynasty دارای یک تیم خلاق است، تنظیمات کمی برای Avengers: Secret Wars وجود دارد که عمدتاً به دلیل اعتصابات انجمن نویسندگان آمریکا و SAG-AFTRA که در حال حاضر در حال اجرا هستند می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز چهارم مارول

بهترین پایان بندی ها در فیلم های فاز سوم مارول

با این حال، این موضوع باعث نمی‌شود که مخاطبان MCU تصور کنند و حدس بزنند که Avengers: Secret Wars چگونه داستان Multiverse Saga را به پایان می‌رساند و استودیو مارول تا چه حد مایل است از نظر فیلم‌های کوتاه و انواع مختلف پیش برود.

ویدیوی طرفداران از مولتی ورس در اونجرز

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پتانسیل فیلم Avengers Secret Wars در ایجاد مولتی ورس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *