موضوع دنباله فیلم سوسک آبی مشخص شد !

با تضمین موضوع دنباله فیلم سوسک آبی در دنیای دی‌سی، کارگردان آنجل مانوئل سوتو یک تهدید بین کهکشانی را در دنباله‌های احتمالی به تصویر می‌کشد.

موفقیت Blue Beetle که در نواحی بیرونی دنیای جدید DC به سر می‌برد، ممکن است تهدید The Reach را در دنباله‌های بعدی مورد بررسی قرار دهد. از طریق اینترتینمنت ویکلی، آنجل مانوئل سوتو معتقد است که برخورد تصادفی خاجی دا با جیمی ریس، راه را برای کشف منشأ خاجی باز می‌کند.

بیشتر بخوانید:

واکنش بازیگر سوسک آبی به شوخی بتمن

نگرانی کمپانی وارنر برای فروش فیلم سوسک آبی

موضوع دنباله فیلم سوسک آبی

موضوع قسمت دوم فیلم سوسک آبی

سوتو می‌گوید:

می‌دانی، خاجی از کجا می‌آید… بیایید ببینیم آیا در یک نقطه، The Reach را شکست می‌دهیم یا خیر. داستان این شخصیت برای من گسترده است و فرصت‌ها برای موضوع دنباله فیلم سوسک آبی بسیار هیجان انگیز هستند.

موضوع دنباله فیلم سوسک آبی
موضوع دنباله فیلم سوسک آبی

کارگردان این فیلم  می‌گوید، آینده Blue Beetle پس از بازنشانی DCU تضمین شده است. سوتو می‌گوید:

چیزهایی که ما سال‌ها پیش ایجاد کردیم، توانست در برابر سه تغییر در کمپانی وارنر، تهدید به لغو و تمام لحظات آشفته‌ای دیگر که خیلی دور به نظر می‌رسید اما چندان دور نبود، مقاومت کند و این شگفت انگیز است. این تاییدیه‌ای است که به ما می‌گوید کار درست را انجام دادیم، نوسانات درست را انجام دادیم و شاید همیشه بتوانیم بهتر شویم و برای فیلم‌های بعدی یاد بگیریم، اما این فیلم بخشی از این دنیای DC است. این چیزی است که هرگز نمی‌دانستم ممکن است اتفاق بیفتد. این امکان برای Reyes وجود دارد که با گرین لنترن، برای مقابله با The Reach یک دشمن متقابل برای هر دو در کمیک‌ها، متحد شود.

بیشتر بخوانید:

واکنش زولو ماریدوئنا به انتخاب شدن در نقش سوسک آبی

چگونه کبرا کای، شولو ماریدوئنا را برای سوسک آبی DCU آماده کرد

دنباله هیجان انگیز فیلم Blue Beetle

موضوع دنباله فیلم سوسک آبی
موضوع دنباله فیلم سوسک آبی

او در ادامه افزود:

ریچ ماهیتی نظامی دارد و به نژاد بیگانه‌ای اشاره دارد که اسکاراب‌هایی مانند خاجی دا را در سیارات هدف جاسازی می‌کند. این اسکاراب‌ها میزبان‌ها را مصرف می‌کنند و به آنها قدرت‌هایی می‌دهند که امکان دستکاری و در نهایت تسخیر سیاره را فراهم می‌کند. ریچ مدت‌هاست که به عنوان تاجر و تامین‌کننده این دانش ظاهر شده است. زمین به دلیل آسیب‌های خاجی دا در حین انتقال، به سختی از سرنوشت بسیاری از سیارات دیگر جلوگیری کرد. این منجر به یک رابطه طنز و همزیستی با جیمی می‌شود.

موضوع قسمت دوم فیلم سوسک آبی

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *