تولید فصل دوم سریال Gen V قطعی شد

شبکه «آمازون» به طور رسمی اعلام کرد که فصل دوم سریال Gen V ساخته می‌شود. سریال «Gen V»، اسپین‌آف سریال محبوب «The Boys» است.

تاکنون پنج قسمت از این سریال ابرقهرمانی بزرگسالانه پخش شده است. اعلام تمدید فصل دوم سریال Gen V ، رسماً پیش از پخش قسمت ششم که با نام «جومانجی» شناخته می‌شود و فردا صبح از «آمازون» پخش خواهد شد، صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: شوخی جنجالی با دعوای جانی دپ و امبر هرد در سریال Gen V

ساخت فصل دوم سریال Gen V تمدید شد

سریال «Gen V»، تنها با پخش 5 قسمت، با استقبال گرم بینندگان آمازون روبرو شده و به نظر می‌رسد که آمار تماشا به تدریج افزایش خواهد یافت. همچنین در قسمت ششم این سریال، طرفداران می‌توانند منتظر بازگشت «جنسن الکس» در نقش «سولجر بوی» باشند. «جنسن الکس»، پیش از این در در فصل سوم سریال «The Boys» ایفای نقش کرده است.

فصل دوم سریال Gen V
فصل دوم سریال Gen V

فصل ابتدایی سریال «Gen V»، در 8 قسمت تولید شده است. در سریال «Gen V»، بازیگرانی همچون «پاتریک شوارتزنگر»، «لیز برادوی»، «جز سینکلر»، «چنس پردومو»، «شلی کان»، «مدی فیلیپس»، «لاندن تور»، «درک لوه»، «آسا جرمن»، «سین پاتریک توماس» و «مارکو پیگوسی» حضور دارند و نقش‌های مختلفی را ایفا می‌کنند. «اریک کریپک»، «ایوان گلدبرگ»، «سث روگن» و «جیمز ویور» به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در سریال «Gen V» حضور دارند.

در سریال «Gen V»، داستان در کالجی رخ می‌دهد که توسط «Vought International» ایجاد شده و دانشجویان با قدرت‌های ابرقهرمانی در آنجا تحصیل می‌کنند. این سریال قرار است برای بزرگسالان با درجه سنی R باشد و زندگی دانشجویان و قدرت‌های آن‌ها را بررسی کند.

تاکنون فقط این سریال برای فصل دوم تمدید شده و اطلاعات بیشتر در مورد آن هنوز در دسترس نیست. با توجه به اینکه فصل چهارم سریال «The Boys» سال 2024 پخش می‌شود، احتمال اینکه فصل دوم این مجموعه به سال 2025 موکول شود، وجود دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *