اولین تریلر فیلم Club Zero + خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران

فیلم باشگاه صفر یکی از جدیدترین فیلم‌های سال 2023 می‌باشد که اخیراً اولین تریلر فیلم Club Zero به انتشار رسید و در ادامه به بیوگرافی بازیگران آن می‌پردازیم.

نخستین تریلر Club Zero منتشر شد. این فیلم به کارگردانی جسیکا هوسنر و با بازیگرانی مانند میا واشیکوفسکا، السا زیلبرستین، متیو دمی و لوک بارکر ساخته شده است. باشگاه صفر ششمین فیلم بلند جسیکا هوسنر می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

تاریخ انتشار فیلم Club Zero

اولین تریلر فیلم Club Zero

تریلر فیلم باشگاه صفر

در درام روان‌شناختی باشگاه صفر، میا واشیکوفسکا نقش یک معلم تازه وارد به نام خانم نوواک را در یک مدرسه ایفا می‌کند، که با پنج دانش‌آموز ارتباط نزدیکی برقرار خواهد کرد. سیسه بابت نودسن نقش مدیر مدرسه و امیر المصری نقش یک معلم دیگر را بازی می‌کند. هر دوی این بازیگران قبلاً در فیلم Limbo حضور داشته‌اند.

اولین تریلر فیلم Club Zero
اولین تریلر فیلم Club Zero

السا زیلبرستین و متیو دمی نقش والدین را در این فیلم ایفا می‌کنند، در حالی که آماندا لارنس، سم هور، کیلی فورسایت، لوکاس تورتور و کامیلا روترفورد نیز در این فیلم به عنوان بازیگران دیگر حضور خواهند داشت. لوک بارکر، ساموئل دی. اندرسون، فلورنس بیکر، کسنیا دورینت و گوئن کرانت نیز نقش پنج دانش‌آموز را بازی خواهند کرد.

بعضی از صحنه‌های جذاب این فیلم توجه برخی از بینندگان در جشنواره کن را جلب کرد. در یکی از این صحنه‌ها، یک نوجوان غذایش را روی بشقاب می‌ریزد و سپس جلوی والدینش مواد قی شده را می‌خورد. در زمان عرضه، فیلم جدید هوسنر از مجموع ۶ نقد، امتیاز ۳۳ درصد را در سایت راتن تومیتوز دریافت کرد و به عنوان یکی از ضعیف‌ترین آثار جشنواره امسال شناخته شد.

نخستین تریلر Club Zero

در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Club Zero را ببینید:

بیوگرافی بازیگران فیلم Club Zero

اولین تریلر فیلم Club Zero
اولین تریلر فیلم Club Zero

میا واشیکوفسکا بازیگر استرالیایی است. او در تاریخ ۲۵ اکتبر ۱۹۸۹ به دنیا آمد. واشیکوفسکا در سال ۲۰۰۴ با حضور در سریال تلویزیونی استرالی “All Saints” به تلویزیون وارد شد و سپس در فیلم Suburban Mayhem (۲۰۰۶) به عنوان فیلم سینمایی اول خود حضور یافت. وی برای بازی برجسته خود در سریال تلویزیونی HBO به نام In Treatment (۲۰۰۸)، شناخته شد و توانست مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند. او برای فیلم That Evening Sun (۲۰۰۹) نیز نامزد جایزه Independent Spirit برای بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد.

اولین تریلر فیلم Club Zero
اولین تریلر فیلم Club Zero

السا زیلبرستین در سال ۱۹۶۸ به نام السا فلورانس زیلبرشتاین در بولون-بیانکور به دنیا آمد. پدرش، آلبرت زیلبرشتاین، فیزیکدان یهودی-لهستانی و مادرش کاتولیک بود. پس از دریافت مدرک بکالوریا، معادل دیپلم دبیرستان در فرانسه، وی در رشته زبان و ادبیات انگلیسی تحصیلات خود را آغاز کرد و در کنار آن در دوره‌ای به نام کور فلورنت تحت آموزش فرانسیس هوستر حضور یافت. در اواخر دهه ۱۹۸۰ برای اولین بار در مقابل دوربین فیلم قرار گرفت.

اولین تریلر فیلم Club Zero
اولین تریلر فیلم Club Zero

امیر المصری بازیگر مصری بریتانیایی است. وی برای بازی خود در فیلم لیمبو (۲۰۲۰) جایزه Scottish BAFTA را به دست آورد و برای جایزه بریتانیایی فیلم مستقل نامزد شد. او به عنوان یکی از بازیگران جوان برتر سال ۲۰۲۰ BAFTA و یکی از ستاره‌های فردا در سینمای بین‌المللی در سال ۲۰۲۱ شناخته شد. امیر المصری با حضور خود در کمدی مصری رمضان مبروک ابوالعلمین حموده (۲۰۰۸) به صحنه وارد شد و برای این بازی جایزه بهترین شروع فیلم در جشنواره عکس‌های سینمایی مصر را دریافت کرد.

اولین تریلر فیلم Club Zero
اولین تریلر فیلم Club Zero

متیو دمی (متولد ۱۵ اکتبر ۱۹۷۲) بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده فرانسوی است. او فرزند کارگردانان فیلم فرانسوی آنیس واردا و ژاک دمی می‌باشد. دمی به عنوان یک بازیگر جوان در فیلم‌های آنیس واردا شروع به کار کرد. کارهای دمی به عنوان یک بازیگر از کمدی عاشقانه تا درام متنوع است. نقطه عطف او در سال ۱۹۹۸ رخ داد، زمانی که برای نقش اولیویه، یک جوان مبتلا به ایدز، در موزیکال ژان و پسر شگفت‌انگیز کارگردانی اولیویه دوکاستل و ژاک مارتینو انتخاب شد.

تریلر فیلم باشگاه صفر

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *