تاریخ انتشار فیلم Club Zero مشخص شد !

فیلم Club Zero یکی از جدیدترین فیلم‌های سال 2023 است که اخیراً به همراه انتشار تریلر، تاریخ انتشار فیلم Club Zero مشخص شد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

باشگاه صفر (Club Zero) فیلمی به کارگردانی جسیکا هاوسنر در سال ۲۰۲۳ است. این فیلم روان‌شناختی درباره یک معلم تحت تأثیر قرار گرفته در یک مدرسه برجسته می‌باشد که با برخی از دانش‌آموزانش رابطه‌ی نزدیکی برقرار می‌کند که با پیامدهای خطرناکی همراه خواهد بود. اخیراً پس از انتشار اولین تریلر، تاریخ پخش فیلم Club Zero مشخص شد.

بیشتر بخوانید:

اولین تریلر فیلم Club Zero + خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران

بهترین فیلم های 2023

تاریخ انتشار فیلم Club Zero

زمان انتشار فیلم باشگاه صفر

نقش اصلی را میا واشیکوفسکا ایفا می‌کند. این فیلم که تولیدی بین‌المللی مشترکی بین اتریش، انگلستان، آلمان، فرانسه و دانمارک است، در ماه مه سال ۲۰۲۳ در جشنواره فیلم کن در کان برای نخستین بار به نمایش درآمد.

تاریخ انتشار فیلم Club Zero
تاریخ انتشار فیلم Club Zero

میس نوواک، به عنوان یک معلم جدید در یک مدرسه برجسته شروع به کار می‌کند. بسیار زود با پنج دانش‌آموز ارتباط نزدیکی برقرار خواهد کرد. او این نوجوانان را وارد یک فرقه تغذیه‌ای افراطی می‌کند که بر اساس کاهش رادیکالی از میزان مصرف غذا استوار است. این فرقه به زودی دانش‌آموزان را از تأثیر والدین‌شان که به ندرت وقت کافی برای فرزندانشان دارند، جدا می‌کند.

در جامعه‌ای که بر اساس عملکرد و موفقیت ساختار یافته است، نوجوانان باور دارند که می‌توانند نجات خود را در میس نوواک پیدا کنند. تراژدی به زودی آغاز می‌شود. والدین آسیب‌دیده دیر به دیر ناتوانی خود را در برابر این معلم منحصربه‌فرد درک خواهند کرد.

تاریخ پخش فیلم Club Zero

تاریخ انتشار فیلم Club Zero
تاریخ انتشار فیلم Club Zero

فیلم باشگاه صفر پنجمین فیلم بلند متریس راکنشنده و نویسنده اتریشی جسیکا هاوسنر است و در عین حال دومین تولید انگلیسی‌زبان پس از لیتل جو – خوشبختی یک معامله است (2019) می‌باشد. او همچنان با همکاری ژرالدین باژارد، فیلمنامه را به نگارش در آورد. در یک کارگاه آموزشی که در سال 2021 در موسسه فیلم سازی دوحه، هاوسنر اعلام کرد که باشگاه صفر درباره “اختلالات تغذیه و رفتار غذایی” خواهد بود.

درباره تولید مشترک بریتانیایی دوباره، کارگردان اعلام کرد:

روحیه بریتانیایی و اتریشی به طور مشابه است. هر دوی آن‌ها یک طنز تاریک دارند. این مهم است. وقتی می‌خواهید ارتباط برقرار کنید، مهم است که بتوانید به همین موضوعات بخندید.

فیلم Club Zero برای رقابت برنده جایزه “پالم دور” در جشنواره فیلم کن انتخاب شد و در ۲۲ مه ۲۰۲۳ به نمایش در آمد. این فیلم در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۳ معادل ۵ مهر ۱۴۰۲ توسط شرکت BAC Films در فرانسه منتشر می‌شود. توزیع کننده اتریشی Filmladen نیز تاریخ انتشاری را در ۱۷ نوامبر ۲۰۲۳ معادل ۲۶ آبان ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی کرده است.

زمان انتشار فیلم باشگاه صفر

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *