دلیل شباهت فیلم Prey به فیلم های دیزنی

دن تراختنبرگ، کارگردان Prey درباره دلیل شباهت فیلم Prey به فیلم های دیزنی که مخاطبان مسن‌تر را هدف گرفته است، صحبت می‌کند.

Prey با تمرکز بر یک شرور که بر یک دشمن غیرقابل غلبه پیروز می‌شود، یک اثر مورد ستایش منتقدان در فرنچایز Predator است. کارگردان دن تراختنبرگ با مضامینی که به راحتی می‌تواند در داستان یک شاهزاده خانم دیزنی قرار بگیرد، این فیلم را به نسخه خونین‌تر از یک پرنسس دیزنی تشبیه می‌کند.

دلیل شباهت فیلم Prey به فیلم های دیزنی

دن تراختنبرگ کارگردان Prey توضیح می‌دهد که چگونه پیش درآمد Predator، که رتبه R را دریافت کرده است، شبیه یک فیلم شاهزاده خانم دیزنی است. فیلم اکشن علمی تخیلی در سال 1719 اتفاق می افتد، جایی که یک جنگجوی کومانچی به نام نارو (امبر میدتاندر) باید از مردم خود در برابر شکارچی درنده محافظت کند. این فیلم به‌ عنوان بهترین از این مجموعه پس از Predator اصلی، به‌ویژه برای اکشن و شخصیت‌پردازی آن مورد تحسین قرار گرفته است.

تراختنبرگ در صحبت با Vanity Fair درباره اینکه چگونه فیلم Prey را نسخه خونین‌تری از یک فیلم شاهزاده خانم دیزنی می‌بیند، صحبت کرد. او در مورد اینکه چگونه، با وجود رتبه R فیلم، مضامینی که آن را بررسی می‌کند، می‌تواند به راحتی در داستان یک شاهزاده خانم دیزنی قرار بگیرد، بحث‌هایی داشت.

بیشتر بخوانید:

رکوردشکنی فیلم Prey

دلیل شباهت فیلم Prey به فیلم های دیزنی
شباهت فیلم Prey به Little Mermaid

شباهت فیلم طعمه به پری دریایی کوچک

دلیل شباهت فیلم Prey به فیلم های دیزنی
دلیل شباهت فیلم طعمه به Little Mermaid

او در این باره گفت:

صادقانه بگویم، بزرگترین کمک این بود که فیلمنامه بسیار متمرکز بود. من روی فیلم‌های بزرگ سفر در زمان و فیلم‌های سرقت کار کرده‌ام، و این چیزها می‌توانند بسیار پیچیده باشند. این فیلم در هسته‌اش آنقدر اساسی بود که حتی قبل از ادغام فاکس و دیزنی، من مدام می‌گفتم که این فیلم مانند یک فیلم شاهزاده خانم با رتبه R است. مثل یک فیلم پیکسار. فیلم‌هایی در مورد رویاپردازان و افراد ضعیف. بنابراین به نوعی تکان دهنده و متحرک، و بعد از آن، برای ژانر نسبتاً مقرون به صرفه‎‌تر بود.

بیشتر بخوانید:

نقد و بررسی فیلم Prey 2022

شباهت فیلم Prey به Little Mermaid

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص دلیل شباهت فیلم Prey به فیلم های دیزنی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *