ماریان خدمتکار رابین هود با فردی کروگر ملاقات می کند

ملاقات ماریان خدمتکار رابین هود با فردی کروگر اخیرا در کار دیجیتالی جدیدی که از یک هنرمند در اینستاگرام منتشر شده سر و صدای بسیاری به پا کرده است.

یک تصویرگر دیجیتال با ترکیب کابوس وس کریون در خیابان الم و رابین هود دیزنی که خدمتکار ماریان را در صحنه‌ای وحشتناک نشان می‌دهد، ترکیبی ترسناک ایجاد می‌کند. این هنرمند که در بازی‌های ترسناک مهارت دارد، تصویری از شخصیتی از رابین هود دیزنی در کابوس وس کریون در خیابان الم می‌سازد.

ملاقات ماریان خدمتکار رابین هود با فردی کروگر

A Nightmare on Elm Street همچنان الهام بخش سازندگان است، با نمونه‌های اخیر از جمله شخصیت شرور در Pretty Little Liars: Original Sin و Easter Eggs در فیلم Scream سال گذشته که تأثیر ماندگار آن را بر فرهنگ پاپ نشان می‌دهد.

یک تصویرگر دیجیتال به نام دنیل بیورک با ساخت ترکیبی ترسناک از فیلم وس کریون در سال 1984، کابوس در خیابان الم و رابین هود 1973 دیزنی، باعث به وجود آمدن ترکیبی غیرمنتظره شد. یکی از شناخته‌شده‌ترین فیلم‌های ترسناک تمام دوران، کابوس در خیابان الم، فردی کروگر (با بازی رابرت انگلوند) را می‌بیند که گروهی از نوجوانان را مورد هدف قرار می‌دهد و آن‌ها را در رویاهایشان می‌کشد.

در یکی از ناراحت کننده‌ترین صحنه‌های فیلم، شخصیت نانسی (هدر لانگنکمپ) یک تماس تلفنی از کروگر دریافت می‌کند که در حالی که زبانی از انتهای گوشی بیرون می‌آید می‌گوید:

من دوست پسر تو هستم، نانسی.

ملاقات ماریان خدمتکار رابین هود با فردی کروگر
ترکیب خیابان الم و رابین هود

ملاقات فردی کروگر با ماریان خدمتکار رابین هود

در ادامه می‌توانید کار دیجیتالی ترکیب ماریان خدمتکار رابین هود با فردی کروگر را ببینید:

ملاقات ماریان خدمتکار رابین هود با فردی کروگر
ملاقات فردی کروگر با ماریان خدمتکار رابین هود

دانیل بیورک، علاقه‌مندان به عشق رابین هود را با خدمتکار ماریاندر  درصحنه تلفن نانسی از کابوس در خیابان الم مواجه می‌کند. ماریان با پوشیدن لباس آستین بادکنکی که در فیلم ظاهر می‌شود، چشمان ماریان درشت می‌شود و ماری که زبانش را تکان می‌دهد از گوشی او بیرون می‌آید. در بالای صحنه وحشتناک عبارت “من دوست پسر تو هستم، ماریان” تایپ شده است.

ترکیب خیابان الم و رابین هود

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ملاقات ماریان خدمتکار رابین هود با فردی کروگر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *