تماشا کنید: عصبانیت نفیسه روشن در لایو اینستاگرامش

روز گذشته، حاشیه جدیدی به همراه ویدئوی عصبانیت نفیسه روشن در لایو اینستاگرامش به انتشار رسید که بازتاب فراوانی را با خودش به همراه داشت.

نفیسه روشن، بازیگر باتجربه سینما و تلویزیون، شب گذشته لایوی را در اینستاگرام خود گرفته بود که نهایتاً به دعوا ختم شد و حواشی و بازتاب زیادی را در رسانه‌های مختلف با خودش به همراه داشت.

عصبانیت نفیسه روشن در لایو اینستاگرامش

داد زدن نفیسه روشن در اینستاگرام

او در این لایو، پس از اینکه از او درباره مشکلات بازیگران سوال شد جواب داد:

من ده تا خانواده را به سرپرستی گرفتم و به سختی دارم خرج این خانواده‌ها را می‌دهم. و واقعا شرمنده بعضی از انسان‌ها می‌شوم که از من در دایرکت درخواست کمک می‌کنند. نمی‌تونم کمک کنم.

بیشتر بخوانید:

استایل جدید نفیسه روشن کولاک کرد

عکس زیرخاکی نفیسه روشن که‌ تا الان ندیده اید

او در ادامه، با شکایت بر سوال یکی از کاربران گفت:

آقای میم ر، اگر یکبار دیگه کسی به شما زنگ بزنه و بگه که خانوم فلان، آویزن آقای میم ر، آبرویی ازت می‌برم که نتونی سرت را جلوی دخترت بلند کنی. نتونی کثافط‌کاری‌هایت را در رستوران‌های بالا شهر بکنی.

داد زدن نفیسه روشن در اینستاگرام

در ادامه می‌توانید شاکی شدن نفیسه روشن در لایو را ببینید:

او  در ادامه صحبت جنجالی که داشت، خطاب به این کاربر گفت:

سعی کن اگر چیزی نمی‌دونی دهنت را ببندی. تلویزیون قسطی برای خودت که چهار ماه چهار ماه پولش رو دادی. و یکبار دیگه حرف اضافه از دهانت بشنوم، اسم و عکس‌ات رو می‌ذارم تو اینستاگرامم.

نفیسه روشن، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی، در تاریخ 13 اردیبهشت 1361 به دنیا آمد. او به طور حرفه‌ای در صنعت سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت می‌کند. شروع فعالیت حرفه‌ای او به بازی در مجموعه تلویزیونی “روزهای به‌یادماندنی” بود که در سال ۱۳۸۲ پخش شد.

لایو پر دردسر نفیسه روشن

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص عصبانیت نفیسه روشن در لایو اینستاگرامش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *