تاییدیه Zack Snyder در خصوص بازی ویدئویی انحصاری نتفلیکس

به تازگی خبری مبنی بر تاییدیه Zack Snyder در خصوص بازی ویدئویی انحصاری نتفلیکس در فضای مجازی و شبکات اجتماعی منتشر شده و جنجالی شده است.

Rebel Moon: Part One – A Child of Fire کارگردان زک اسنایدر از یک بازی ویدیویی رونمایی می‌کند که در همان دنیای حماسه علمی تخیلی آینده اتفاق می‌افتد. زک اسنایدر، فیلمساز اخیرا تایید کرد که یک بازی ویدیویی Rebel Moon در حال ساخت است.

تاییدیه Zack Snyder در خصوص بازی ویدئویی انحصاری نتفلیکس

اسنایدر اعلام کرد که او و نتفلیکس با Super Evil Megacorp همکاری کرده‌اند تا در گیمزکام 2023 یک بازی در همان دنیای Rebel Moon: Part One – A Child of Fire و دنباله آن، Part Two – The Scargiver بسازند.

هنوز پروژه بدون نام به عنوان ادامه متعارف و متعارف داستان فرنچایز Rebel Moon عمل می‌کند و به طور انحصاری برای مشترکین نتفلیکس در دسترس خواهد بود. در بیانیه بعدی، Super Evil Megacorp عنوان را به عنوان “یک بازی اکشن co-op” توصیف کرد که تا چهار بازیکن را پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

جزئیاتی از فیلم Rebel Moon منتشر شد

تاییدیه Zack Snyder در خصوص بازی ویدئویی انحصاری نتفلیکس
بازی ویدئویی Rebel Moon انحصاری نتفلیکس

بازی ویدئویی Rebel Moon انحصاری نتفلیکس

تاییدیه Zack Snyder در خصوص بازی ویدئویی انحصاری نتفلیکس
ساخت بازی ویدیویی Rebel Moon

اسنایدر در حال رونمایی از آهنگ‌های بازی ویدیویی Rebel Moon با هدف قبلی اعلام شده خود برای ساختن یک جهان مشترک از ملک علمی تخیلی است. کارگردان، که یکی از نویسندگان و کارگردانی Rebel Moon: Part One – A Child of Fire بود، در مصاحبه‌ای در ژوئیه 2023 چشم انداز خود را برای آینده فرنچایز بیان کرد و اشاره کرد که قبلاً یک سند انجیل 450 صفحه‌ای را آماده کرده است که برای راه اندازی تعدادی طراحی شده است.

پروژه‌های Rebel Moon اضافی اسنایدر به‌ عنوان شواهد دیگری از گستره Rebel Moon فراتر از A Child of Fire و The Scargiver اضافه کرد که قرار نیست ماهواره سرکش عنوان این فرنچایز تا قسمت سوم برنامه‌ریزی شده روی صفحه نمایش داده شود. اگرچه قسمت اول و دوم به ترتیب تا دسامبر 2023 و آوریل 2024 عرضه نمی‌شوند، طرفداران باید مدتی منتظر بمانند تا Rebel Moon: Part Three برسد.

ساخته شدن بازی ویدئویی Rebel Moon

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تاییدیه Zack Snyder در خصوص بازی ویدئویی انحصاری نتفلیکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *