اکران قسمت دوم Dune به دلیل ادامه دار شدن اعتصابات به تاخیر افتاد

به تازگی برادران وارنر خبر تاخیر اکران قسمت دوم Dune به دلیل اعتصابات را منتشر کرد و گفته شده تا 2024 این فیلم اکران نخواهد شد.

برادران وارنر رسما اعلام کرد که Dune: Part Two به دلیل حملات WGA و SAG-AFTRA تا سال 2024 به تعویق افتاده است. این فیلم سینمایی قرار بود در سوم نوامبر توسط کمپانی برادران وارنر به روی پرده برود و اکنون خبر رسیده که به دلیل ادامه‌دار شدن اعتصابات نویسندگان و بازیگران، تاریخ اکران آن تغییر کرده است.

تاخیر اکران قسمت دوم Dune به دلیل اعتصابات

Dune: Part Two تا سال 2024 به دلیل اعتصابات ادامه دار اکران نخواهد شد. کمپانی وارنر برادرز اعلام کرد که در تاریخ 2 نوامبر 2023 این فیلم را به نمایش خواهد رساند، اما اکنون به تاریخ اکران 15 مارس 2024 منتقل شده است. این حرکت در نتیجه اعتصابات مداوم بازیگران و نویسندگان در هالیوود صورت گرفته که بازاریابی و تبلیغات مطبوعاتی را برای فیلم‌های آینده غیرممکن کرده است.

فیلم Godzilla x Kong: The New Empire، دیگر فیلم برادران وارنر نیز به تعویق افتاده است. این فیلم به جای تاریخ اصلی خود در 14 مارس، در 12 آوریل اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

فیلم Dune Part 2 بیشترین زمان اکران را در سینما خواهد داشت

تاخیر اکران قسمت دوم Dune به دلیل اعتصابات
به تعویق افتادن اکران فیلم تلماسه 2

تاخیر اکران Dune Part two به دلیل اعتصابات

تاخیر اکران قسمت دوم Dune به دلیل اعتصابات
تاخیر اکران Dune 2 به دلیل ادامه دار شدن اعتصابات

این خبر پس از شایعات یک ماهه مبنی بر اینکه برادران وارنر به تأخیر انداختن بازی Dune: Part Two و Aquaman and the Lost Kingdom در نظر گرفته است، منتشر شد. با این حال، هنوز هیچ خبری از تاخیر ثانوی وجود ندارد اما با این حال همیشه احتمال تغییر به تعویق افتادن آن وجود دارد.

تاریخ انتشار جدید Dune: Part Two کمی بیش از چهار ماه دیرتر از تاریخ اصلی آن است. بسته به مدت زمان دیگر که اعتصابات ادامه داشته باشند، این تاریخ ممکن است دوباره تغییر کند.

تاخیر اکران Dune 2 به دلیل ادامه دار شدن اعتصابات

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص تاخیر اکران قسمت دوم Dune به دلیل اعتصابات چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *