تریلر انیمیشن سریالی Curses منتشر شد

شب گذشته شبکه «اپل تی‌وی پلاس»، تریلر انیمیشن سریالی Curses را منتشر کرد. این انیمیشن سریالی فانتزی، ماه آینده منتشر خواهد شد.

«!Curses»، عنوان یک مجموعه انیمیشنی جدید است که توسط «جیم کوپر» و «جف دیکسون» ساخته شده است. از صداپیشگان این انیمیشن، می‌توان به «رید اسکات»، «جیمز ماسترس» و «گابریل نویه» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین انیمیشن های سریالی تاریخ + [2023]

تریلر انیمیشن سریالی Curses منتشر شد

«جیم کوپر» و «جف دیکسون»، به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در این سریال حضور دارند. این سریال توسط «ران هولسی» توسعه یافته و شبکه «اپل تیوی پلاس» آن را پیش از انتشار فصل اول، برای فصل دوم نیز تمدید کرده است.

داستان انیمیشن Curses

«الکس وندهاون» یک دانشمند است که با خانواده‌اش در یک عمارت قدیمی و بزرگ زندگی می‌کند. او عموماً فرزندانش، «راس» و «پاندورا» را با خود به سفرهای اکتشافی می‌برد و تجارب خود را به آن‌ها منتقل می‌کند؛ اما در یک تابستان، به دلیل مشغله‌های کاری، الکس نمی‌تواند با خانواده به سفر برود و در دفتر خود به کارش ادامه می‌دهد.

زمانی که خانواده از سفر برمی‌گردند، غیبت طولانی «الکس»، آن‌ها را مضطرب می‌کند و آن‌ها شروع به جستجو برای پیدا کردن سرنخ‌هایی از «الکس» می‌کنند. در حین بررسی خانه، آن‌ها تونلی مخفی را کشف می‌کنند که اشیای عتیقه خاندان وندهاون در آن نگهداری می‌شوند. آن‌ها همچنین می‌فهمند که الکس تبدیل به سنگ شده و در حال حاضر به طلسم افتاده است. حالا آن‌ها باید در ماجراجویی خطرناکی برای نجات پدر خانواده خود شرکت کنند.

تاریخ انتشار انیمیشن نفرین شدگان

تریلر انیمیشن سریالی Curses اعلام کرد که این سریال از تاریخ 27 اکتبر 2023 (6 آبان 1402)، در سرویس اپل تی‌وی پلاس قابل دسترسی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: Apple


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *