تاریخ انتشار نسخه باکیفیت فیلم اره 10 (Saw X) اعلام شد

چندی پیش، شرکت «لاینزگیت» تاریخ انتشار نسخه باکیفیت فیلم اره 10 ، به کارگردانی کوین گرویترت را اعلام کرد. این فیلم نسبتاً باکس آفیس موفقی داشت.

فیلم «Saw X»، دهمین نسخه از فرانچایز فیلم ارّه است که تابستان امسال اکران شد و توانست 18 میلیون دلار کسب کند. به طور کلی، فرنچایز «Saw» با 9 فیلم قبلی خود، فروش 1 میلیارد دلار را رد کرد و یکی از بهترین فرانچایزهای ترسناک در باکس آفیس به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های فرانچایز اره (Saw) بر اساس تعداد کشته

تاریخ انتشار نسخه باکیفیت فیلم اره 10 (Saw X) اعلام شد

شرکت «لاینزگیت»، چندی پیش اعلام کرد که کیفیت خوب فیلم Saw X در تاریخ 21 نوامبر 2023 (30 آبان 1402)، منتشر خواهد شد. نسخه «بلوری 4K Ultra HD»، «Blu-ray»، «DVD» و دیجیتالی این فیلم، در همان تاریخ پخش می‌شوند. همچنین این فیلم ترسناک در تاریخ 20 اکتبر 2023 (28 مهر 1402) در سرویس‌های «PVOD» به صورت دیجیتالی برای فروش در دسترس خواهند بود.

تاریخ انتشار نسخه باکیفیت فیلم اره 10
تاریخ انتشار نسخه باکیفیت فیلم اره 10

بازیگرانی همچون «توبین بل» (بازیگر سری فیلم‌های Saw)، «سینوو ماکودی لوند»، «استیون برند»، «مایکل بیچ»، «رناتا واکا»، «پالت هرناند»، «جاشوا اوکاموتو» و «اکتاویو هینوجوزا» در فیلم «اره 10» حضور دارند.

داستان فیلم «Saw X»، ادامه ماجراجویی‌های «جان کرامر»، معروف به «جیگساو» در قسمت‌های گذشته را دنبال می‌کند.. او به امید یافتن درمان سرطانش به سمت مکزیک می‌رود؛ اما وقتی متوجه می‌شود که تمام این ماجرا تقلبی بوده، تصمیم به گرفتن انتقام می‌گیرد و این تنها راهی است که او می‌شناسد. این ماجرا موجب شروع تله‌های مرگبار او می‌شود. «کوین گرویترت» به عنوان کارگردان فیلم «اره ۶» و «جاش استالبرگ»، به عنوان نویسنده در این پروژه با یکدیگر همکاری کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *