دومین تریلر رسمی فیلم Five Nights at Freddy’s منتشر شد + تاریخ اکران

فیلم اقتباسی Five Nights at Freddy’s، بدون شک یکی از مهم‌ترین فیلم‌های ترسناک 2023 است که چندی پیش، تریلر رسمی فیلم Five Nights at Freddy’s منتشر شد.

یونایتد اینترنشنال پیکچرز، چندی پیش، تریلر جدیدی از اقتباس فیلم لایو اکشن آینده خودش، یعنی Five Nights At Freddy’s، فرنچایز محبوب بازی ترسناک به همین نام را منتشر کرده است.

تریلر رسمی فیلم Five Nights at Freddy’s

تریلر Five Nights at Freddy’s

با نزدیک شدن به ماه اکتبر و فرا رسیدن فصل فیلم‌های ترسناک، داستان‌های ترسناک بیشتری برای سرگرمی ما در حال ساخت هستند. با این حال، یک فیلم وجود دارد که بسیاری از طرفداران مشتاقانه منتظر آن هستند و آن هم Five Nights at Freddy’s می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

تاریخ انتشار فیلم Five Nights at Freddy’s منتشر شد !

مهم ترین چیزهایی که Five Nights At Freddy را یک فیلم ترسناک عالی می کند

ساخت اقتباس از بازی ویدیویی مدت‌ها طول کشیده است و طرفداران نمی‌توانند منتظر بمانند تا بالاخره فردی، بانی، چیکا و فاکسی را در اقتباس لایو اکشن ملاقات کنند. این فیلم توسط Blumhouse، استودیوی M3GAN، The Black Phone و The Invisible Man ساخته و توسط Emma Tammi کارگردانی شده است.

دومین تریلر رسمی Five Nights at Freddy’s

در ادامه می‌توانید دومین تریلر رسمی Five Nights at Freddy’s را ببینید:

تریلر فیلم پنج در کنار فردی

جاش هاچرسون، الیزابت لیل، کت کانر استرلینگ، پایپر روبیو، مری استوارت مسترسون و متیو لیلارد در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم، داستان یک نگهبان امنیتی را دنبال می‌کند که در پیتزا فروشی فردی فازبیر شروع به کار می‌کند. او در حالی که اولین شب خود را در محل کار می‌گذراند، متوجه می‌شود که شیفت شب در فردی به راحتی نمی‌تواند از پس آن برآید.

بیشتر بخوانید:

تریلر رسمی فیلم Five Nights at Freddy’s

فیلم پنج شب در کنار فردی، در تاریخ 27 اکتبر 2023 در سینماها اکران می‌شود. این فیلم به کارگردانی اما تامی، بر اساس فیلمنامه‌ای می‌باشد که با اسکات کاتون و ست کودبک نوشته و  از سال 2015 در حال توسعه بوده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص کیوورداصلی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *