مشخص شدن جدول زمانی دو فیلم اول دی سی توسط جیمز گان !

اخیراً خبری تحت عنوان مشخص شدن جدول زمانی دو فیلم اول دی سی منتشر شد که توضیحات جیمز گان در مورد جدول زمانی دنیای جدید را نشان می‌دهد.

جیمز گان، هم‌مدیرعامل هم‌زمان استودیوهای دی‌سی، اخیراً تأیید کرد که فیلم “Creature Commandos” قبل از رویدادهای “Superman: Legacy” رخ می‌دهد. با توجه به گزارش سایت The Direct، یک طرفدار در اینستاگرام از گان پرسید آیا دنیای جدید دی‌سی یک دستور زمانی دارد که طرفداران بتوانند به آن دسترسی داشته باشند، مشابه بخش “ترتیب زمانی فیلم‌های مارول” در پلتفرم دیزنی؟

بیشتر بخوانید:

ارتباط Blue Beetle به جیمز گان و DCU

پاسخ جیمز گان در رابطه با مقایسه فیلم سوپرمن

مشخص شدن جدول زمانی دو فیلم اول دی سی

جدول زمانی دو فیلم دنیای جدید دی سی

سرپرست DC پاسخ داد:

بله، اینجاست: 1. Creature Commandos 2. Superman: Legacy. هنوز هیچ پروژه دیگری به پایان نرسیده است (و تا پس از اعتصاب هم نخواهد رسید!)

گان تصمیم گرفت هر پروژه‌ای که به طور کامل نوشته نشده است را حذف کند، اما قبلاً اعلام کرده بود که فیلم “Paradise Lost” قبل از تولد دیانا پرنس / واندر وومن رخ می‌دهد، که آن را اولین ورودی زمانی مرتبط با DCU می‌سازد. مدیرعامل دی‌سی همچنین تصمیم گرفت پروژه‌هایی که به عنوان بخشی از “جهان گسترده DC” منتشر شده‌اند، را حذف کند، اما (به طور عمده) مورد انتظار است که در DCU حضور داشته باشند. مانند فیلم The Suicide Squad، Peacemaker و “Blue Beetle.

مشخص شدن جدول زمانی دو فیلم اول دی سی
مشخص شدن جدول زمانی دو فیلم اول دی سی

به عنوان مثال، در فیلم “Creature Commandos” شخصیت‌هایی که در “The Suicide Squad” معرفی شدند، مانند ویزل، آماندا والر و جان اکونوموس، حضور دارند. شان گان، ویولا دیویس و استیو آگی نقش‌هایشان را از “The Suicide Squad” در فیلم “Creature Commandos” تکرار خواهند کرد و این دو پروژه را به یکدیگر مرتبط می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

تصویر لو رفته از لباس سوپرمن جیمز گان

صحبت های جیمز گان در مورد لباس جدید سوپرمن !

جدول زمانی دنیای جدید دی سی به گفته جیمز گان

مشخص شدن جدول زمانی دو فیلم اول دی سی
مشخص شدن جدول زمانی دو فیلم اول دی سی

گان همچنین تأیید کرد که بازیگر کاراکتر بلوبیتل، در DCU باز می‌گردد و شخصیت آن را همچنان بازی خواهد کرد. گان در پستی در اینستاگرام پس از اکران آخرین فیلم ابرقهرمانی DC نوشت:

“نمی‌توانم منتظر باشم تا مخاطبان با جیمی ریز آشنا شوند، که قطعاً بخشی فوق‌العاده از DCU خواهد بود!”

سرپرست DC قبلاً به بلوبیتل به عنوان اولین قهرمان DCU اشاره کرده بود، در حالی که “اولین فیلم کامل DCU” فیلم “Superman: Legacy” خواهد بود که دیوید کورنزوت در آن نقش اصلی ابرقهرمان را ایفا خواهد کرد.

جدول زمانی دو فیلم دنیای جدید دی سی

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی بیشتر می‌توانید با مراجعه به لینک مربوطه از این اخبار اطلاعات بیشتری کسب کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *