تریلر رسمی فیلم Priscilla منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

چندی پیش، تریلر رسمی فیلم Priscilla به انتشار رسید. این فیلم اکران اولیه خود را در حضور منتقدان سینما در جشنواره ونیز داشت.

فیلم Priscilla، یک اثر درام و زندگینامه‌ای، محصول کمپانی A24 است که در جشنواره ونیز، برای منتقدان اکران شد. حالا پس از اکران این فیلم و انتشار تیزری کوتاه در جشنواره، A24 تریلر فیلم جدید Priscilla را به انتشار رساند.

تریلر رسمی فیلم Priscilla منتشر شد

تیزر رسمی و کوتاهی از فیلم درام و زندگینامه‌ای با محوریت موسیقی به نام Priscilla منتشر شد. نویسندگی و کارگردانی این فیلم، بر عهده سوفیا کاپولا است. در نقش اصلی این فیلم، کیلی اسپینی به عنوان پریسیلا و جیکوب الوردی در نقش الویس حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

خلاصه داستان فیلم Priscilla

این فیلم بر اساس خاطرات پریسیلا پریسلی ساخته شده است و به نمایش می‌گذارد که یک دختر دانش‌آموز ساده لوح پشت دروازه‌های گریسلند چگونه در یک رابطه عجیب و غریب به دام می‌افتد.

تریلر رسمی فیلم Priscilla

تاریخ اکران Priscilla

نخستین نمایش فیلم پریسیلا، در فستیوال فیلم ونیز 2023 برگزار شد. همچنین این فیلم، در تاریخ 5 اکتبر 2023 (13 مهر 1402)، در انگلستان، ایرلند، آلمان و آمریکای لاتین نیز به نمایش در خواهد آمد.

تیزر رسمی Priscilla
حواشی فیلم جدید Priscilla

تریلر رسمی فیلم Priscilla

پریسیلا پریسلی، در نمایش فیلم پریسیلا در جشنواره ونیز، با چشمانی پر از اشک گفت:

بسیار سخت است که بنشینم و فیلمی درباره تو، درباره زندگیت ببینم. سوفیا کار شگفت‌انگیزی انجام داد. او واقعاً تمام تلاشش را کرد. چندین بار با هم صحبت کردیم و من واقعاً تمام چیزی را که می‌توانستم، برایش فراهم کردم.

تیزر فیلم پریسیلا

نیکلاس باربر، خبرنگار بی‌بی‌سی کالچر، این فیلم را یک “پرتره دست کم گرفته‌شده و بدون قضاوت” از پریسیلا توصیف کرده است که کاملاً در تضاد با فیلم الویس 2022 بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *