ببینید : تصویری جدید از نفیسه روشن و مهدی سلوکی

به تازگی تصویری جدید از نفیسه روشن و مهدی سلوکی در فضای مجازی فارسی منتشر شده که حواشی بسیاری را از سوی کابران داشته است.

گویا تصویر دو نفره از مهدی سلوکی و نفیسه روشن باعث ایجاد برخی حواشی‌‎ در فضای مجازی شده است. دلیل اینکه این شایعات برای نفیسه روشن ایجاد شد، حضور او و مهدی سلوکی در یک ملک بزرگ و لاکچری است. کاربران نسبت به این تصویر واکنش‌های بسیاری نشان داده‌اند.

بیشتر بخوانید:

تکذیب ازدواج مجدد نفیسه روشن با همسر اولش از زبان خود این بازیگر

چهره شکسته نفیسه روشن حاشیه ساز شد!!

تصویری جدید از نفیسه روشن و مهدی سلوکی

نفیسه روشن، بازیگر سینما و تلویزیون، تصویری از دورهمی صمیمی خود با رضا توکلی و مهدی سلوکی در اینستاگرام منتشر کرده که حواشی زیادی برای این بازیگر زن سینمای ایران به دنبال داشته است.

یک کاربر در اینستاگرام اظهار نظری در این باره نوشت:

“واقعا از این بازیگر بعید همچین خونه بزرگ و لاکچری را داشته باشد، مگر درآمد این هنرمندان از بازیگری چقدر است؟”

شماری از کاربران نیز با انتشار این تصاویر شروع به شایعه‌پراکنی در خصوص رابطه احتمالی نفیسه روشن و مهدی سلوکی کرده‌اند اما گویا هر دو بازیگر محبوب سینمای ایران این شایعات را تکذیب کرده‌اند.

تصویری جدید از نفیسه روشن و مهدی سلوکی
تصویر دو نفره از مهدی سلوکی و نفیسه روشن

بیوگرافی نفیسه روشن

تصویری جدید از نفیسه روشن و مهدی سلوکی

نفیسه روشن در تاریخ 13 اردیبهشت سال 1361 در محله باغ صبا تهران به دنیا آمد. او دارای لیسانس حقوق اسلامی است و فرزند اول خانواده بوده و دو برادر کوچکتر از خود دارد. وی از خردسالی به بازیگری علاقه‌مند بوده و در هنگام ورود به دنیای بازیگری، خانواده‌اش او را بسیار حمایت کردند.

خانم روشن، علاقه زیادی به اتومبیلرانی دارد و در وقت‌های آزاد به پیست رالی می‌رود. فعالیت تلویزیونی او با بازی در سریال “روزهای بیادماندنی” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان سال 1382 آغاز شد. در این سال‌ها، تحصیل در مقطع لیسانس عامل اصلی کم‌کاری او بود، اما پس از فارغ‌التحصیلی، دامنه فعالیتش را گسترش داد.

در سال 1382، در سریال “بچه‌های خیابان” به کارگردانی همایون اسعدیان نقش ایفا کرد و این تجربه را یکی از بیادماندنی‌ترین کارهایش می‌داند. سپس در پاییز سال 1383، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال “روزگار غریب” را پذیرفت و برگ زرین دیگری به افتخاراتش افزود.

شایعاتی درباره ازدواج دوباره نفیسه روشن

تصویری جدید از نفیسه روشن و مهدی سلوکی

نفیسه روشن در طی سال‌های گذشته با شایعاتی درباره ازدواج دوم خود مواجه شده؛ اما در این مدت، واکنشی نشان نداده است. برخی از کاربران و دنبال کنندگان او اعتقاد دارند که اگر نفیسه روشن ازدواج کند، پنهان کاری نمی‌کند. بنابراین، ادعاهایی که توسط برخی کانال‌های تلگرامی و رسانه‌ها مطرح شده‌اند، درست نیست. با این حال، او به حواشی توجهی ندارد و با عدم واکنش به این ادعاها، نشان داده است که سعی می‌کند از حواشی دوری کند.

نفیسه روشن در این دوره کم‌فعالیتی که سپری کرده است، تمرکز خود را بر روی شغل اصلی خود، یعنی مد و زیبایی، قرار داده است. با این حال، این موضوع سبب نشده تا او از همکاران خود در حوزه بازیگری دور شود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *