تریلر جدیدی از فیلم The Bikeriders منتشر شد

فیلم The Bikeriders یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های امسال با بازی تام هاردی و آستین باتلر است که چندی پیش، تریلر فیلم The Bikeriders منتشر شد.

با الهام از یک مقاله جدید از یک روزنامه‌نگار درباره یک باشگاه موتورسواری در دهه 1960، این درام، آستین باتلر و مایک فیست را در شیکاگو به تصویر می‌کشد و داستان را با یک الهام از کتاب ترکیبی از خیال واقعیت روایت می‌کند.

تریلر فیلم The Bikeriders منتشر شد

جف نیکولز، کارگردان این فیلم، هنوز جوان است و هیچ نشانه‌ای از تسلیم به یک سبک خاص یا شیطنتی ندارد. او با ویژگی‌های متمایزی همچون Take Shelter، Loving ،Midnight Special و Mud، به عنوان یک نویسنده-کارگردان، یک یکپارچگی خاص در کارگردانی خود بوجود آورده است.

داستان‌های او با تمرکز بر خلق و خو و ژست بیشتر از طرح یا فرمول، با صمیمیت و بدون عاطفه زیاد نسبت به شخصیت‌هایش پیش می‌روند و با نت‌های لطیف و قدرتمند قدرت می‌گیرند. در کنار آستین باتلر، جودی کومر، آستین باتلر، تام هاردی، مایکل شنون، بوید هالبروک، نورمن ریدس و مایک فیست در فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

تریلر فیلم سینمایی The Bikeriders فیلمی را در مورد دوران طلایی دوچرخه سواری نشان می‌دهد. امروز، استودیو قرن بیستم از تریلر و پوستر رسمی فیلم The Bikeriders رونمایی کرد.

The Bikeriders اولین بار در پنجاهمین جشنواره فیلم تلوراید در 31 اکتبر 2023 به نمایش درآمد و قرار است در تاریخ 1 دسامبر 2023 (10 آذر 1402) توسط استودیو قرن بیستم در ایالات متحده اکران شود.

در اکتبر 2018، جف نیکولز اعلام کرد که برای مدت پنج سال به ساخت یک فیلم درباره دوچرخه‌سواری در دهه 1960 فکر می‌کند؛ اگرچه در آن زمان فیلمنامه‌ای برای آن نداشت. او این ایده را در صحنه فیلم “راه طولانی بازگشت به خانه” به مایکل شانون اشاره کرد.

جف نیکولز سپس فیلمنامه را بر اساس ایده اصلی داستان خود نوشت و پروژه را در بهار 2022 آغاز کرد. شرکت تولید “New Regency” نیز در ماه مه 2022 به تولید این فیلم پرداخت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر این فیلم چیست؟ آیا می‌تواند فیلم موفقی شود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *