نخستین نگاه به فیلم سوپرمن جیمز گان منتشر شد

اخیراً جیمز گان خبر تغییز عنوان Superman: Legacy به فیلم Superman را اعلام نمود و تصویری از لوگوی سوپرمن را در یک پست منتشر کرد.

«جیمز گان» فاش کرد که فیلم جدید سوپرمن به سادگی سوپرمن نام خواهد داشت و در پستی به مناسبت اولین روز فیلمبرداری نوشت: وقتی اولین پیش نویس فیلمنامه را تمام کردم، فیلم را سوپرمن: میراث نامیدم. زمانی که فیلمنامه نهایی را آماده کردم، مشخص بود که عنوان آن SUPERMAN است. او به همراه این پست تصویری از لوگوی سوپرمن از این فیلم را به اشتراک گذاشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اولین نگاه به فیلم Superman: Legacy

سوپرمن، عنوان فیلم مهمی بود که در سال 1978 با بازی «کریستوفر ریو» و به کارگردانی «ریچارد دانر» ساخته شد. «دیوید کورنسوت» در نقش «کلارک کنت/سوپرمن» ایفای نقش می‌کند و «ریچل برازناهان» در نقش خبرنگار دیلی پلنت، «لوئیس لین» بازی خواهد کرد. از بازیگران این فیلم نیز می‌توان به «نیکلاس هولت» در نقش شخصیت شرور کلاسیک «لکس لوتر» اشاره کرد.

در ادامه می‌توانید اولین تصویر از لوگوی فیلم سوپرمن را مشاهده کنید:

فیلم Superman
لوگوی فیلم سوپرمن جیمز گان

گرد و غبار برف روی لوگو، صحنه‌ای را در قلعه تنهایی، قلعه سوپرمن در قطب شمال را نشان می‌دهد. شرکت «برادران وارنر» تاریخ 11 ژوئیه 2025 (20 تیر 1404) را برای اکران این فیلم در نظر گرفته که اولین پروژه «سوپرمن» در بیش از یک دهه پس از فیلم مرد فولادی «زک اسنایدر» با بازی «هنری کاویل» است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم جدید Superman چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywoodreporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *