نمرات اولیه فیلم Dune: Part Two منتشر شد

نمرات اولیه فیلم Dune: Part Two به کارگردانی «دنی ویلنوو» که دنباله‌ای برای فیلم اول آن است و افراد زیادی انتظار آن را می‌کشیدند، منتشر شد.

قسمت دوم فیلم تل ماسه ، دنباله‌ای برای فیلم اول آن بوده که به کارگردانی «دنی ویلنوو» ساخته شده است. این اثر دنباله اتفاقات فیلم اول را به نمایش می‌گذارد و از بازیگران برجسته‌ای همچون «تیموتی شالامی»، «ربکا فرگوسن»، «زندیا»، «فلورنس پیو»، «خاویر باردم» و «جاش برولین» بهره می‌برد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نمرات اولیه فیلم Dune: Part Two

منتقدان فیلم تل ماسه 2 را از لحاظ بصری و روایی، فیلمی بسیار هیجان‌انگیز و حماسی ارزیابی می‌کنند و معتقدند که این اثر اقتباسی، به شکلی شگفت‌انگیزی ادامه یافته است.

در وب‌سایت «راتن تومیتوز»، تاکنون 205 نقد برای این فیلم منتشر شده که به طور میانگین امتیاز 96 درصد را کسب کرده و همچنین در «متاکریتیک»، با بررسی 48 نقد، این اثر امتیاز 79 درصد را به دست آورده که نمره شگفت‌انگیزی محسوب می‌شود.

فیلم Dune: Part Two

«رای مای عبدالباکی» از نشریه Screen Rant درباره فیلم Dune 2 گفت:

فیلم Dune Part Two یک اثر علمی تخیلی الهام‌بخش و از نظر بصری خیره‌کننده به نظر می‌رسد که توانسته تقابل بسیار خوبی از اساطیر و سرنوشت را در مقیاس کهکشانی به نمایش در بیاورد.

«پیتر دبروژ» از Variety نوشت:

«دنی ویلنوو» هر شات از این اثر سینمایی را همانند یک نقاشی ساخته و برای هر عنصر از طراحی آن از تاریخ هزاران ساله بشریت کمک گرفته است.

«برایان تالریکو» از RogerEbert نیز این فیلم را تحسین کرد و گفت:

Dune: Part Two نشانه‌ای از یک فیلمسازی قوی است و به ما یادآوری می‌کند که چنین آثار بلاک‌باستری در مقایس وسیع را نیز می‌توان با هنرمندی و استعداد ساخت.

این نقدها نشان می‌دهند که فیلم دون 2 توانسته است توجه منتقدان را به خود جلب کند و از لحاظ بصری و روایی به شکلی چشمگیر و جذاب ارزیابی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Dune: Part Two چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *