برندگان جوایز بین المللی درامای سئول (SDA 2023) مشخص شد!

در سال 2023، یک سریال ایرانی نیز جزء برندگان جوایز بین المللی درامای سئول شد. لیست کامل برندگان جوایز SDA را در ادامه بخوانید.

برندگان جوایز بین المللی درامای سئول

جوایز بین المللی درامای سئول یک مراسم اهدای جوایز سالیانه در سئول، پایتخت کره‌ی جنوبی است که از برترین‌های تولیدات تلویزیون در سراسر جهان تقدیر می‌کند. در ادامه با اسامی برندگان آشنا خواهیم شد.

SDA همان به معنای جوایز بین‌المللی درامای سئول است که حروف اول (Seoul International Drama Awards) است. SDA مراسم اهدای جوایز سالیانه در سئول، کره جنوبی است که از برترین‌های تولیدات تلویزیون در سراسر جهان، تقدیر می‌کند.

برنده جایزه بهترین بازیگر زن درامای سئول

 جشنواره بین المللی سئول
بهترین بازیگر زن

بائه سوزی، در سریال آنا (Anna) برنده ی بهترین بازیگر زن شد. سریال آنا در شش قسمت و در سال 2022 منتشر شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت. سریال کره‌ای آنا به کارگردانی لی زو یونگ، در ژانر دلهره و روانشناختی ساخته و از شبکه کوپانگ پلی پخش شد. از دیگر بازیگران شاخص این سریال میتوان به جونگ اون چه و پارک یه یونگ اشاره کرد. داستان این سریال درباره‌ی زنی به نام یو می است که گفتن یک دروغ ساده زندگی او را به کلی دگرگون می‌کند.

برنده جایزه بهترین بازیگر مرد درامای سئول

برندگان جوایز بین المللی درامای سئول
بهترین بازیگر مرد

لی سونگ مین، در سریال تولد دوباره در خانواده پولدار ( Reborn Rich ) برنده بهترین بازیگر مرد شد. تولد دوباره در خانواده پولدار در شانزده قسمت و در سال 2022 منتشر شد. این سریال کره ای به کارگردانی جونگ ده یون در ژانر تراژدی و انتقام ساخته و از شبکه جی تی بی سی پخش شد. داستان این سریال درباره یون هیون وو است که توسط یکی اعضای خانواده سونیانگ مورد خیانت قرار میگیرد و کشته می شود، در ادامه داستان یون هیون وو در بدن کوچکترین پسر خانواده سونیانگ تناسخ پیدا می کند و هدفش انتقام گرفتن از این خانواده است.

مراسم اهدای جوایز

این مراسم در تاریخ 30 شهریور، روز پنجشنبه برگذار می‌شود. همچنین، سریال‌های ایرانی جیران و آکتور از نامزدهای این جشنواره هستند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *