شجره نامه خانواده صورت چرمی در فیلم Texas Chainsaw Massacre

Leatherface بدون شک یکی از نمادین‌ترین قاتلین سینمای اسلشر می‌باشد که در ادامه این نوشتار، به شجره نامه خانواده صورت چرمی خواهیم پرداخت.

اینکه چه کسی در شکل‌گیری خانواده دیوانه صورت چرمی تأثیر داشته، شاید برای طرفداران ژانر وحشت جذاب باشد و ما در این نوشتار به زندگینامه صورت چرمی و خانواده او خواهیم پرداخت. فیلم Texas Chainsaw Massacre، محصول 1974 یکی از شناخته شده‌ترین و اساسی‌ترین فیلم‌های اسلشر و بهترین فیلم های ترسناک تمام دوران است که گیج کننده‌ترین شجره نامه تمام دوران را برای قاتلش دارد.

صورت چرمی، قلب خانواده سایر و پسر ولگرد و قاتل خانواده است. شما اغلب می‌توانید آن‌ها را دور میز شامی که خودشان شکار کردند را در طول فیلم بیابید. تجارت خانوادگی آن‌ها شکار و کشتن گردشگران است و همیشه سعی داشتند تا یکدیگر را از گرفتار شدن در امان نگه دارند.

شجره نامه خانواده صورت چرمی در فیلم Texas Chainsaw Massacre

درباره خانواده Leatherface

شما می‌توانید فهرست شجره نامه خانواده صورت چرمی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

شجره نامه خانواده صورت چرمی
شجره نامه خانواده صورت چرمی

از آنجایی که این فرنچایز شامل بازسازی‌ها و راه اندازی مجددهای فراوان است، خطوط زمانی به هم متصل نمی‌شوند و شخصیت‌های مختلف زیادی را نشان می‌دهند تا ما در مورد آنها گیج شویم. در ادامه این نوشتار، به شجره نامه صورت چرمی و خانواده‌اش خواهیم پرداخت.

Leatherface (جد ساویر) کیست؟

شجره نامه خانواده صورت چرمی
زندگینامه صورت چرمی

تنها شخصیتی که در همه فیلم‌ها نقش اساسی دارد، چهره چرمی است. نام اصلی او جد است و در سال 1986 در تگزاس اره برقی کشتار دوم، او را بابا می‌نامند. این احتمالاً یک نام خانوادگی است، زیرا او فرزند خانواده می‌باشد و گاهی اوقات از او به عنوان جونیور نیز یاد می‌شود.

Leatherface رکن اصلی خانواده Sawyer است و به نظر می‌رسد که بیشتر قتل‌ها بر عهده او است تا خانواده خود را ایمن نگه دارد و برای آن‌ها غذا تهیه کند. ما می‌توانیم Leatherface را به‌عنوان مجری در نظر بگیریم که به‌خاطر بچه‌ی خانواده بودن وظیفه بیشتری دارد. او چهره‌ای دارد که فقط یک مادر می‌تواند آن را دوست داشته باشد، به همین دلیل است که او چهره‌های مختلفی را در سراسر فرنچایز امتحان می‌کند.

نابینز برادر بزرگ‌تر Leatherface است

شجره نامه خانواده صورت چرمی
درباره خانواده Leatherface

Nubbins با هنرنمایی ادوین نیل، که گاهی اوقات به عنوان “Hitchhiker” شناخته می‌شود، در کشتار اره برقی تگزاس (1974) دیده شد و برادر بزرگتر Leatherface است. Leatherface و Nubbins، دو قاتل اصلی خانواده هستند و Nubbins برای تهیه گوشت برای خانواده به گورستان می‌رود.

او یکی از اعضای خانواده آشفته است که مقداری آشفته احوال می‌باشد و قهرمان‌های فیلم Texas Chainsaw Massacre در ابتدای فیلم با او برخورد می‌کنند. نابینز، بسیار نامنظم است و در نهایت در تلاش برای تعقیب سالی، در جاده پس از اینکه او فرار می‌کند کشته می‌شود. او توسط یک 18 چرخ زیر گرفته شده و کشته می‌شود که با توجه به نام مستعار او که در حال سوارکاری است، مناسب به نظر می‌رسد. او در Texas Chainsaw Massacre II زمانی که برادر دوقلویش، جسد او را به این طرف و آن طرف حمل می‌کند نیز دیده می‌شود.

رابرت برادر دوقلوی نابینز است

شجره نامه خانواده صورت چرمی
شجره نامه خانواده صورت چرمی

Chop Top با هنرنمایی بیل موزلی، برادر دوقلوی نابینز است. او در طول اولین فیلم Texas Chainsaw Massacre دیده نمی‌شود؛ زیرا در ویتنام، در حال خدمت است؛ اما ما یک پکیج کامل از این شخصیت را در Texas Chainsaw Massacre II دریافت می‌کنیم. Chop Top یک صفحه فلزی در سر خود دارد که حاصل دوران او در ویتنام است. او آنقدر روی خانواده‌اش سرمایه‌گذاری کرده که جسد نابینز را با خودش به جایی می‌برد تا مدتی با او ارتباط برقرار کند.

در اواخر Texas Chainsaw Massacre II، او به سختی از انفجار نارنجک می‌گریزد؛ اما به دلیل زخمی شدن با اره برقی، جان خود را از دست می‌دهد. Chop Top یک مرد معمایی است و تقریباً یک فیلم اسپین آف برای خودش ایجاد می‌کند.

آیا پدربزرگ Leatherface زنده است؟

شجره نامه خانواده صورت چرمی
شجره نامه صورت چرمی

جنازه بی جان پدربزرگ Leatherface که سر میز نشسته را نباید دست کم گرفت. او یک مرد دیوانه است و به طور کامل به نوه‌هایش برای ادامه دادن زندگی خود متکی است. پدربزرگ 124 ساله می‌باشد. همه ما تصور می‌کنیم که او در طول فیلم Texas Chainsaw Massacre مرده تا اینکه Leatherface انگشت سالی را قطع کرد و پدربزرگ از خون او نوشید.

او خیلی ناشیانه سعی می‌کند او را با چکش بکشد؛ اما ناتوانی او در نگه داشتن چکش به او اجازه می‌دهد تا آزاد شود. در Texas Chainsaw Massacre II، پدربزرگ نیز ظاهر می‌شود و در آن فیلم، او 137 سال سن دارد. او پس از تلاش برای کشتن استرچ، با مرگ خود مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم ها با تعداد کشته زیاد در ژانر اسلشر

زننده ترین فیلم ها و سریال های ممنوعه جهان

درایتون برادر بزرگ‌تر Leatherface است

شجره نامه خانواده صورت چرمی
شجره نامه خانواده صورت چرمی

درایتون ساویر با بازی جیم سیدو، برادر بزرگ‌تر Leatherface، Nubbins و Chop Top است. او متمدن‌ترین فرد خانواده ساویر می‌باشد. او صورت دیگران را به عنوان ماسک استفاده نمی‌کند و صفحه فلزی بیرون زده در سرش ندارد و همین دلایل باعث می‌شود تا او به عنوان یک فرد عادی نسبت به سایر برادران به نظر برسد. همچنین او صاحب پمپ بنزین آخرین شانس است.

در فیلم Texas Chainsaw Massacre، ما می‌بینیم که درایتون، سالی را فریب می‌دهد تا سالی را به یک احساس امنیت کاذب تبدیل کند و سپس او را به خانه برمی‌گرداند تا شکنجه شود. درایتون در Texas Chainsaw Massacre II نیز بازمی‌گردد و در یک حرکت غیر طبیعی، باعث مرگ پدربزرگ می‌شود. او ظاهر کوتاهی در اره برقی سه بعدی تگزاس در سال 2012 داشت؛ اما در نهایت پس از تیراندازی در خانه و پرتاب کوکتل مولوتوف کشته می‌شود.

ویگو مورتنسن نقش برادر Leatherface می‌کند

شجره نامه خانواده صورت چرمی
شجره نامه خانواده صورت چرمی

ویگو مورتنسن در نقش ادوارد ساویر در سال 1990 چهره چرمی: کشتار اره برقی تگزاس III را بازی می‌کند. ادورارد، یکی دیگر از برادران Leatherface است و وانمود می‌کند که متحد میشل می‌باشد و به آلفردو به دلیل آزار و اذیت او حمله می‌کند. او در طول تمامی سکانس‌ها طوری تنظیم می‌شود که میشل و بقیه گروه را به این فکر بیاندازند که او آدم بدی نیست.

آنها در نهایت متوجه می‌شوند که این درست نیست و ادوارد بخشی از قبیله سادیست ساویر است. در نهایت ادوارد با اصابت چاقو به قفسه سینه‌اش و سپس به آتش کشیدن او با مرگ خود مواجه می‌شود.

آلفردو ساویر مالک پمپ بنزین Last Chance است

شجره نامه خانواده صورت چرمی
شجره نامه خانواده صورت چرمی

در Texas Chainsaw Massacre III، آلفردو ساویر با هنرنمایی تام اورت، یکی دیگر از برادران Leatherface و او مالک پمپ بنزین Last Chance می‌باشد. او به‌عنوان آدم بی‌صدا شناخته می‌شود و این همان چیزی است که الهام‌بخش دعوای ساختگی بین آلفردو و ادوارد است. در پایان، او تقریباً در اثر غرق شدن کشته می‌شود.

رابطه تینکر ساویر با Leatherface

شجره نامه خانواده صورت چرمی
شجره نامه خانواده صورت چرمی

Tinker یا Tech Sawyer که نقش او را جو اونگار بازی می‌کند، یکی دیگر از بستگان Leatherface است. اگرچه این رابطه مشخص نشده است؛ اما او را از حمایت کامل از خانواده ساویر باز نمی‌دارد. او در فیلم ترسناک Leatherface: The Texas Chainsaw Massacre III با آلفردو و ادوارد دیده می‌شود و یک قلاب در دستش دارد. در جریان یک تیراندازی در طول فیلم به او شلیک می‌شود؛ اما هرگز مشخص نیست که او واقعاً در تیراندازی مرده است یا خیر.

مادر Leatherface کیست؟

شجره نامه خانواده صورت چرمی
شجره نامه خانواده صورت چرمی

مادر تمام پسران ساویر در Texas Chainsaw Massacre III مشخص می‌شود و نفش او را میریام برد-نتری بازی می‌کند. مادر صورت چرمی را در طول فیلم، می‌توان در حال استفاده از و جعبه صوتی الکترونیکی مشاهده کرد. پسرها در واقع به عنوان محصول رابطه زناشویی بین آن و پدربزرگ ساویر تصور می‌شوند.

آیا Leatherface فرزندی دارد؟

شجره نامه خانواده صورت چرمی
شجره نامه خانواده صورت چرمی

بابی ساویر با هنرنمایی جنیفر بانکو، که در فیلم خیلی ترسناک در حد مرگ Texas Chainsaw Massacre III حضور دارد به اندازه کافی عجیب نبود. بابی دختر صورت چرمی و مادرش یکی از قربانیان قبلی او می‌باشد. او عروسکی را حمل می‌کند که به آن سالی می‌گویند، که می‌تواند به آخرین دختر Texas Chainsaw Massacre اشاره کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شجره نامه خانواده صورت چرمی در فیلم Texas Chainsaw Massacre سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

منبع مقاله: Collider

پرسش های متداول

Leatherface فرزند چندم خانواده ساویر است؟

او فرزند آخر این خانواده است که وظیفه تهیه غذا بر عهده اوست.

آیا پدربزرگ Leatherface زنده است؟

او در طول فیلم اول زنده بود، اما در نهایت در فیلم Texas Chainsaw Massacre II جان خود را از دست می‌دهد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *