تریلر فیلم The Creator منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

The Creator یکی از مهم‌ترین فیلم‌های سال 2023 می‌باشد که چندی پیش تریلر فیلم The Creator توسط استودیوی فاکس قرن 21 به انتشار رسید.

جان دیوید واشنگتن در این فیلم علمی تخیلی پساآخرالزمانی بازی می‌کند. چندی پیش، استودیوی فاکس قرن 21، تریلر رسمی فیلم The Creator به انتشار رساند.

تریلر فیلم The Creator منتشر شد

یک فیلم اکشن علمی تخیلی آمریکایی وجود دارد که توسط گرت ادواردز کارگردانی شده است. کریس ویتز نیز فیلمنامه این فیلم را نوشته است. بازیگرانی مانند جان دیوید واشنگتن، جما چان، کن واتانابه، استرجیل سیمپسون، مادلین یونا ویلز و آلیسون جنی در این فیلم حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2023

این فیلم یک بلاک باستر علمی تخیلی با بودجه کلان است که جنگی پسا آخرالزمانی بین انسان‌ها و هوش مصنوعی را روایت می‌کند. مفهومی که انگار روز به روز واقعی‌تر می‌شود. پس از به دست آوردن سر و صداهای مثبت فراوان در ارائه CinemaCon دیزنی در اپریل، بسیاری مشتاقانه منتظر انتشار حماسه علمی تخیلی جدید هستند.

داستان فیلم The Creator

تریلر فیلم The Creator
داستان فیلم The Creator

داستان فیلم در آینده‌ای رخ می‌دهد که در آن، جنگ بین نژاد بشر و نیروهای هوش مصنوعی به وقوع می‌پیوندد. خلاصه داستان فیلم درباره یک مأمور سابق نیروهای ویژه است که استخدام می‌شود تا خالق نیروهای هوش مصنوعی را شکار و نابود کند. خالق این نیروهای هوش مصنوعی یک سلاح مرموز با قدرتی است که می‌تواند به پایان جنگ با نابودی بپردازد.

تاریخ انتشار فیلم The Creator

تریلر فیلم The Creator
نخستین تریلر The Creator

فیلم “The Creator” در اواخر سپتامبر به طور انحصاری در سینماها نمایش داده می‌شود. با این حال، به دلیل توزیع این فیلم توسط استودیو قرن بیستم، که بخشی از شرکت دیزنی است، احتمالاً در ماه دسامبر یا اوایل ژانویه برای پخش در پلتفرم استریمینگ Hulu در دسترس قرار خواهد گرفت و کاربران ایرانی، در اواخر مهر یا اوایل آبان، می‌توانند این فیلم را دانلود و تماشا کنند.

The Creator قرار است در 29 سپتامبر 2023 افتتاح شود. در این تاریخ، این فیلم با Saw X، دهمین قسمت از فرانچایز ترسناک و دنباله انیمیشن پارامونت PAW Patrol: The Mighty Movie رقابت خواهد کرد.

تریلر The Creator

فیلم The Creator، ماجراجویی علمی تخیلی بعدی گرت ادواردز، در انتهای امسال به مخاطبان عرضه خواهد شد. مشارکت گرت ادواردز و گروه بازیگران برجسته تحت رهبری جان دیوید واشنگتن، این فیلم را به طور قابل توجهی جذاب و جالب کرده است.

تیزر نهایی The Creator

 

تریلر نهایی The Creator

The Creator درباره یک دنیای پساآخرالزمانی است که در آن انسان‌ها و هوش مصنوعی در این سیاره زندگی می‌کنند. استودیو قرن بیستم اولین تریلر رسمی فیلم The Creator را در کانال یوتیوب خود در 17 می 2023 منتشر کرد.

کلام آخر

تریلر فیلم The Creator
کلام آخر

این تریلر با بازی Aerosmith “Dream On” مملو از اکشن، ارجاعات کتاب مقدسی و تعداد زیادی ربات است، در نقش جان. جاشوا دیوید واشنگتن به دنبال محافظت از یک دختر جوان اندرویدی در برابر کسانی است که به دنبال نابود کردن او هستند. حالا پیش از اکران، تیزر پایانی این فیلم منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر فیلم The Creator چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *