تریلر رسمی فیلم Dumb Money منتشر شد + شایعات تاریخ اکران و پخش

Dumb Money، فیلم کمدی و رمانتیک Craig Gillespie است که چندی پیش، استودیوی کلمبیا پیکچرز، از تریلر رسمی فیلم Dumb Money رونمایی کرد.

تریلر فیلم Dumb Money که یکی از مهم‌‌ترین فیلم‌های کمدی سال 2023 است، چندی پیش توسط استودیوی کلمبیا پیکچرز و وبسایت راتن تومیتوز به انتشار رسید. پول احمقانه، با بازی پل دانو، ست روگن، نگاهی هوشمندانه به لحظه‌ای دلخراش در تاریخ وال استریت است.

تریلر رسمی فیلم Dumb Money منتشر شد

روز گذشته این فیلم در جشنواره ونیز به نمایش درآمد و حالا نخستین تریلر پول احمقانه به انتشار رسید. بازیگران، البته، به دلیل اعتصاب نتوانستند در اولین نمایش شرکت کنند. با این حال، کارگردان گیلسپی به همراه دیگر تهیه‌کنندگان Dumb Money، آرون رایدر از شرکت Ryder Pictures و تدی شوارتزمن از Black Bear Pictures، روی صحنه TIFF رفت. لورن شوکر بلوم و ربکا آنجلو که فیلمنامه را با اقتباس از کتاب غیرداستانی نوشته بن مزریچ بازنویسی کرده نیز در این مراسم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم های کمدی تاریخ سینمای جهان

Dumb Money، یک فیلم کمدی، درام و بیوگرافی آمریکایی محصول سال 2023 به کارگردانی کریگ گیلسپی و نویسندگی لورن شوکر بلوم و ربکا آنجلو است. از بازیگران این فیلم، می‌توان به پل دانو، پیت دیویدسون، وینسنت دونوفریو، آمریکا فررا، نیک آفرمن، آنتونی راموس، سباستین استن، شایلین وودلی و وست روگن اشاره کرد.

در ادامه می‌توانید تریلر فیلم سینمایی Dumb Money ببینید:

داستان این فیلم درباره گروهی از سرمایه‌گذاران متحد شده از صفحه Reddit به نام r/WallStreetBets است. آنها با هم همکاری کرده‌اند تا دو صندوق سرمایه‌گذاری را تحت فشار قرار دهند و شرط ببندند که قیمت سهام شرکت GameStop کاهش یابد. این اقدام، نتیجه اعتقاد آنها به وجود تکنیک‌های مورد سوءاستفاده از سوی بانک‌ها و صندوق‌های تأمینی بود که از حقوق کوچک‌ترین سهامداران بهره‌برداری می‌کردند.

شایعات تاریخ اکران و پخش فیلم Dumb Money

تریلر رسمی فیلم Dumb Money
نخستین تریلر پول احمقانه

فیلم “Dumb Money” در تاریخ 8 سپتامبر 2023 در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو 2023 به نمایش درآمد و پس از آن، در تاریخ 15 سپتامبر 2023، این فیلم توسط شرکت Sony Pictures Releasing در سینماهای محدود در ایالات متحده اکران خواهد شد. سپس در تاریخ 29 سپتامبر 2023 (7 مهر 1402) به صورت گسترده‌تر در سینماها نمایش داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی فیلم Dumb Money چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *