تریلر فیلم The End We Start From منتشر شد

The End We Start From، با هنرنمایی بندیکت کامبربچ یکی از مهم‌ترین فیلم‌های 2023 است. چندی پیش، Signature Entertainment از تریلر فیلم The End We Start From رونمایی کرد.

تریلر رسمی فیلم The End We Start From که یکی از مهم‌‌ترین فیلم‌های امسال است، چندی پیش منتشر شد. این فیلم، یکی از آثاری است که برای اولین‌بار در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم The End We Start From منتشر شد

تریلر فیلم، با سبکی گرم شروع می‌شود و لحظه‌ای زیبا را که بین یک مادر و فرزند تازه متولد شده‌اش وجود دارد را به اشتراک می‌گذارد. داستان این فیلم روی خانواده‌ای جوان متمرکز می‌شود که از هم پاشیده شده‌اند و امیدوار هستند که دوباره به هم بپیوندند.


با برگزاری جشنواره تورنو، اولین تیزر فیلم سینمایی The End We Start From منتشر شد که نگاهی اجمالی به ترن هوایی عاطفی دارد که در انتظار یک مادر جدید در مواجهه با دو دنیای جدید است را نشان داد.

کارگردانی این فیلم دیستوپیایی را «Mahalia Belo» برعهده دارد که به خاطر کارش در The Long Song و Requiem در سال 2018 شناخته می‌شود. این فیلم توسط «آلیس برچ» نوشته شده و «لیا کلارک»، «آدام آکلند»، «لیزا مارشال»، «امی جکسون» و «سوفی هانتر» از تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

این فیلم در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو 2023 در تاریخ 10 سپتامبر 2023 نمایش داده شد و قرار است در تاریخ 24 ژانویه 2024 (4 بهمن 1402) اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم The End We Start From چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *