تریلر انیمیشن سریالی Young Love منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

چندی پیش، سرویس استریم Max که زیر مجموعه HBO است، از انیمیشن جدید خودش، با انتشار تریلر انیمیشن سریالی Young Love رونمایی کرد.

چندی پیش، سرویس استریم مکس، با انتشار تریلر سریال Young Love ، از انیمیشن سریالی خودش رونمایی کرد. این مجموعه که از سرویس استریم مکس قابل پخش است، مجموعه‌ای از سریال کوتاه برنده اسکار متیو آ. چری، می‌باشد.

تریلر انیمیشن سریالی Young Love منتشر شد

تریلر دو دقیقه‌ای برای گسترش انیمیشن 12 قسمتی که با همکاری Sony Pictures Animation تهیه شده است. اسکات مسکودی، در نقش تهیه‌کننده موسیقی این انیمیشن و نقش استفن لاو را در کنار، ایسا رائه در نقش آنجلا یانگ ولوگر و بروک مونرو کاناوی در نقش دختر خردسالشان بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های سریالی تاریخ + [2023]

مدیر اجرایی این انیمیشن، در مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر پیش از پخش سریال گفت که این مجموعه تلویزیونی گسترشی بر عشق است. او همچنین درباره قبولی این انیمیشن گفت:

وقتی برای اولین بار آثار هنری شگفت‌انگیز وشتی هریسون را دیدیم، همیشه فکر می‌کردیم که این چه چیزی می‌تواند باشد؟ یک ایده ویژگی به اندازه کافی بزرگ به نظر نمی‌رسید، اما چیزی که همیشه احساس می‌کرد می‌تواند حس زیادی داشته باشد.

داستان سریال عشق کوچک

تریلر انیمیشن سریالی Young Love
داستان سریال عشق کوچک

این سه نفر به عنوان هنرمند و یک خانواده سیاه‌پوست در شیکاگو، فراز و نشیب‌های مدرن زندگی حرفه‌ای و شخصی خود را دنبال می‌کنند. برای آنجلا، این بازگشت به کار خود به عنوان یک آرایشگر پس از درمان سرطان است، در حالی که استیون کار حرفه‌ای را در یک صنعت فوق رقابتی مدیریت می‌کند.

این خانواده، با ترکیبی از درون‌نگری صمیمانه و کمدی، چالش‌ها و شاد‌ی‌های مربوط به ازدواج، مسائل اجتماعی و پویایی چند نسلی را در نظر ‌می‌گیرند و در عین حال تلاش می‌کنند تا زندگی بهتری داشته باشند.

تاریخ انتشار سریال Young Love

تریلر انیمیشن سریالی Young Love
تاریخ انتشار سریال Young Love

مدیر اجرایی CherryT در کنار مونیکا ای. یانگ، کارن روپرت تولیور، کارل جونز، دیوید استوارد دوم و کارل رید این مجموعه را تولید می‌کنند. Young Love با چهار قسمت در 21 سپتامبر (30 شهریور 1402) و چهار قسمت جدید به صورت هفتگی تا پایان فصل در 5 اکتبر (13 مهر 1402) پخش خواهد شد.

تریلر انیمیشن Young Love

Young Love بخشی از لیست انیمیشن‌های رو به گسترش مکس است و علیرغم اینکه محوریت اصلی فیلم شامل کودک می‌باشد؛ اما نمایشی برای کودکان نیست. اگرچه مخاطبان جوان مطمئناً می‌توانند تماشا کنند.

چری می‌گوید: «ما می‌خواستیم افرادی که کتاب را دوست دارند و فیلم کوتاه را دوست دارند، با چیزهایی که بیش از حد بزرگسال به نظر می‌رسند بیگانه نشوند. ما می‌خواستیم که بزرگسالان، وقتی زوری جلوی دوربین می‌رود، و گروه دوستانش را می‌بینیم، امیدواریم هنوز در آن حضور داشته باشند، تا کمدی را در این دختر کوچک که یک رهبر طبیعی متولد شده است، که می‌خواهد دنیا را تغییر دهد و فوق‌العاده است، پیدا کنیم. صریح.»

 

کلام آخر

تریلر انیمیشن سریالی Young Love
تریلر سریال Young Love

چری، مدیر اجرایی این انیمیشن، در آخر افزود:

ما می‌خواستیم افرادی که کتاب و فیلم کوتاه دوست دارند، با چیزهایی که بیش از حد بزرگسال به نظر می‌رسند بیگانه نشوند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر انیمیشن سریالی Young Love چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *