تریلر رسمی انیمیشن Chicken Run 2 منتشر شد

روز گذشته اعلام شد که تریلر انیمیشن فرار مرغی، در روز پنجم سپتامبر خواهد شد. حالا چندی پیش این جشنواره تریلر رسمی انیمیشن Chicken Run را منتشر کرد.

تریلر انیمیشن Chicken Run که قرار بود امروز به انتشار برسد، منتشر شد و بازتاب فوق‌العاده‌ای را به همراه داشت. فیلم مورد انتظار “Chicken Run” در حال تولید دنباله‌ای است و اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم لندن با یک پیش نمایش سریع از ظاهر جدید فیلم اعلام کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر رسمی انیمیشن Chicken Run 2 منتشر شد

غول استریم، با انتشار کنایه‌آمیزی در رسانه‌های اجتماعی، تایید کرد که تریلر آینده فیلم Chicken Run: Dawn of the Nugget، منتشر شد. غول استریم در پست خود اعلام کرد:

“Chicken Run: Dawn of the Nugget در تاریخ 15 دسامبر به نتفلیکس می‌آید و ما تریلر آن را برای شما خواهیم داشت. این بار چه کسی با جینجر درگیر می‌شود؟

با انتشار تریلر رسمی انیمیشن Chicken Run 2 برخی از طرفداران واکنش‌های مثبتی نسبت به ادامه داستان جینجر و راکی نشان داده‌اند. آن‌ها بسیار شاد و مشتاق هستند که باز هم به دنیای جذاب و دلنشین این فیلم برگردند و ماجراجویی‌های جدید را تجربه کنند. از طرف دیگر، برخی از افراد نگران هستند که برای ادامه دادن به یک فیلم کلاسیک و محبوب، دقت و احترام کافی به جزئیات و زیبایی‌های اصلی اثر لازم نباشد. آنها نگران هستند که این دنباله ممکن است نتواند به سطح و الهام‌بخشی که فیلم اصلی داشت، برسد.

Chicken Run (2000) یک انیمیشن کمدی ماجراجویی است که توسط Aardman Animations، Pathé و StudioCanal تولید شد. در این انیمیشن، صداپیشگانی از جمله تاندیو نیوتن، زکاری لوی، بلا رمزی، رومش رانگاناتان، دیوید بردلی، دنیل میس، جین هوراکس، ایملدا استونتون، لین فرگوسن، جوزی سجویک-دیویس و نیک محمد حضور دارند.

دنباله بسیار مورد انتظار فیلم Chicken Run با نام Chicken Run: Dawn of the Nugget داستان جینجر و راکی را ادامه می‌دهد. آن‌ها در حال مواجهه با تصمیمی سخت بین نجات جوجه‌ها و باقی ماندن در آسایش آزادی خانگی خود هستند.

این فیلم در تاریخ 14 اکتبر 2023 (22 مهر 1402) در سالن جشنواره سلطنتی مرکز ساوت بانک و در سینماهای منتخب در سراسر بریتانیا به نمایش در آمد و قرار در تاریخ 15 دسامبر 2023 (24 آذر 1402)، از نتفلیکس منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن جدید Chicken Run چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *