تریلر رسمی انیمیشن Trolls Band Together منتشر شد + تاریخ اکران و داستان

تریلر رسمی انیمیشن Trolls Band Together که انیمیشن جدید کمپانی یونیورسال است و کامیلا کابیلو در آن بازی کرده، چندی پیش به صورت رسمی به انتشار رسید.

خانواده رنگین‌کمان‌رنگ ترول‌ها، در تریلر انیمیشن Trolls Band Together که به تازگی به انتشار رسیده، دوباره کنار همدیگر آمدند و حالا در آخرین قسمت از نسخه انیمیشنی خود، به دنبال ماجراجویی‌های جدید هستند.

تریلر رسمی انیمیشن Trolls Band Together منتشر شد

“Trolls Band Together” یک انیمیشن سینمایی کمدی و موزیکال آمریکایی است که توسط شرکت DreamWorks Animation تولید و توسط یونیورسال پیکچرز توزیع شده است. این فیلم بر اساس عروسک‌های Good Luck Trolls از توماس دام ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن 2023

بهترین انیمیشن های کمدی جهان + 2023

نخستین تریلر Trolls Band Together ، اولین آهنگ مشترک ‘N Sync’ را در 20 سال گذشته، که “Better Place” نام دارد را نشان می‌دهد. این فیلم به عنوان دنباله تور جهانی Trolls (2020) و سومین قسمت از سری Trolls است.

داستان انیمیشن ترول ها با هم گروه می شوند

تریلر رسمی انیمیشن Trolls Band Together
داستان انیمیشن ترول ها با هم گروه می شوند

پس از دو فیلم “دوستی واقعی” و “معاشقه بی امان”، پاپی و برانچ به طور رسمی یک زوج محسوب می‌شوند. با نزدیک شدن آنها، پاپی متوجه می‌شود که برانچ گذشته‌ای پنهان دارد. او متوجه می‌شود که برانچ در گذشته عضو یک بند موسیقی به اسم “بروزون” بوده همراه با چهار برادر به اسم‌های فلوید، جان دوری، اسپراس و کلی بوده است؛ اما این بند، منحل شد و برانچ از آن زمان دیگر برادرانش را ندیده است.

وقتی برادر برانچ، فلوید، به خاطر استعدادهایش در موسیقی توسط دو شرور نام‌های ولوت و ونیر ربوده می‌شود، برانچ و پاپی سفری پرماجراجویانه و احساسی را آغاز می‌کنند تا برادران دیگر را دوباره متحد کنند و فلوید را از سرنوشتی بدتر، از دست پاپی نجات دهند.

تاریخ اکران Trolls Band Together

تریلر رسمی انیمیشن Trolls Band Together
تاریخ اکران Trolls Band Together

Trolls Band Together که توسط Universal Pictures و DreamWorks Animation ساخته شده، قرار است در تاریخ 17 نوامبر 2023 (26 آبان 1402) در سینماها اکران شود.

تریلر انیمیشن Trolls Band Together

صداپیشگان این فیلم شامل کامیلا کابلو در نقش ویوا، زوسیا مامت در نقش کریپ، روپاول در نقش خانم ماکسین، و زوئی دشانل در نقش بریجت هستند. همچنین، کریستوفر مینتز پلاس در نقش گریستل، آینو جاوو و کارولین هجلت در نقش ساتین و چنیل، اندرسون پااک در نقش پرنس دی، ران فونچ در نقش کوپر، کونال نایار در نقش گای دایموند و کنان تامپسون در نقش تینی دایموند در این انیمیشن پر ستاره حضور دارند.

کلام آخر

تریلر رسمی انیمیشن Trolls Band Together
Trolls Band Together

به عنوان بخشی از قرارداد 18 ماهه با نتفلیکس، این فیلم در چهار ماه ابتدایی، به عنوان پنجره تلویزیونی پولی، از طریق شبکه پیکاک پخش می‌شود. پاپی در تریلر می‌گوید:

می‌دانم که فکر می‌کنید خطرناک است و شاید هم باشد، اما ارزشش را دارد. خانواده همیشه ارزشش را دارد.

همین دیالوگ در تریلر نشان می‌دهد که این انیمیشن، بخش بزرگی از خودش را برای خانواده می‌گذارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی انیمیشن Trolls Band Together چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *