تریلر رسمی فیلم Butchers Croosing منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

Butchers Croosing، جدیدترین فیلم نیکولاس کیج است که چندی پیش، راتن تومتوز، تریلر رسمی فیلم Butchers Croosing را به انتشار رساند.

Butchers Croosing جدیدترین فیلم نیکولاس کیج است که چندی پیش، استودیوی EW به همراه راتن تومتوز، تریلر رسمی Butchers Croosing را به انتشار رساند. این اثر، اولین فیلم داستانی پولسکی است.

تریلر رسمی فیلم Butchers Croosing منتشر شد

فیلم Butchers Croosing که اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم تورنتو در سال گذشته داشت، یکی از معدود فیلم‌های ژانر وسترن است که سال 2023 منتشر خواهد شد.این فیلم بر اساس رمانی با همین نام اثر جان ادوارد ویلیامز در سال 1960 ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های درام تاریخ سینمای جهان + [2023]

بهترین فیلم های وسترن تاریخ سینما

پولسکی، کارگردان این فیلم، در بیانیه‌ای اختصاصی گفت:

این فیلم، سال‌ها در دست ساخت بود و پس از یک فیلمبرداری حماسی و چالش‌برانگیز و اولین نمایش جهانی آن در TIFF، آنقدر هیجان‌زده‌ام کرد که اکنون زمان آن است که جهان آن را ببیند.

خلاصه داستان Butchers Croosing

تریلر رسمی فیلم Butchers Croosing
خلاصه داستان Butchers Croosing

این فیلم درباره‌ی یک فردی است که از دانشگاه آیوی استعفا می‌دهد و به مکانی به کلرادو سفر می‌کند. او در آنجا، به یک تیم شکارچی بوفالو ملحق می‌شود و در یک سفری که جان و روان او را به خطر می‌اندازد، قرار می‌گیرد.

تاریخ اکران فیلم Butcher’s Crossing

تریلر رسمی فیلم Butchers Croosing
تریلر گذرگاه قصابان

در سپتامبر 2021، اعلام شد که Saban Films حق پخش این فیلم را در ایالات متحده به دست آورده است و Altitude در سطح بین المللی فیلم را منتشر می‌کند. فیلمبرداری در اکتبر 2021 آغاز شد و ژانویه 2022 به اتمام رسید.

فیلم Butchers Croosing، اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو 2022 در 9 سپتامبر 2022 کسب کرد. این فیلم از 30 مهرماه امسال در سینماها اکران می‌شود و پس از دو ماه، نسخه بلوری آن منتشر خواهد شد.

تریلر گذرگاه قصابان

نیکولاس کیج، در نقش اصلی فیلم ظاهر می‌شود و از دیگر بازیگران فیلم Butcher’s Crossing می‌توان به ریچل کلر، زاندر برکلی، جرمی باب و پل راسی اشاره کرد.

کلام آخر

تریلر رسمی فیلم Butchers Croosing
تریلر گذرگاه قصابان

به گفته برخی از منتقدان، این فیلم، یکی از اولین وسترن‌های این بازیگر تحسین‌شده است. منتقد هالیوود ریپورتر درباره این فیلم گفت:

فیلم جدید کیج، داستانی از سرخوردگی، تلخی و استقامت است که در دوران نزدیک به انقراض بوفالوهای آمریکایی اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تریلر رسمی فیلم Butchers Croosing چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *