تریلر سریال Griselda منتشر شد + تاریخ انتشار و داستان

Griselda، یکی از مهم‌ترین سریال‌های نتفلیکس در سال 2024 است. چندی پیش این سرویس استریم از تریلر سریال Griselda به صورت رسمی رونمایی کرد.

«گریزلدا» یک مینی‌سریال تلویزیونی در ژانر درام جنایی آمریکایی به کارگردانی «آندرس بایز» و تهیه‌کنندگی «اریک نیومن» و «سوفیا ورگارا» است که سرویس استریم «نتفلیکس» چندی پیش از تریلر رسمی Griselda رونمایی کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر سریال Griselda منتشر شد

این مجموعه شش قسمتی، داستان واقعی سلطان مواد مخدر کلمبیایی «گریزلدا بلانکو»، (ملقب به “مادرخوانده کوکائین) را دنبال می‌کند که بر عملیات مواد مخدر در میامی نظارت می‌کرد. «اریک نیومن»، خالق سریال، پیش از این درباره سری جدید این سریال گفت:

به عنوان یک مهاجر کلمبیایی و مادر مجردی که به آمریکا آمد و امپراتوری ساخت، سوفیا جنبه شخصی این شخصیت و اشتیاق او به بیان داستانش را غیرقابل انکار نیروی محرکه پشت سر گذاشت.

«آلبرتو گوئرا»، «ونسا فرلیتو»، «آلبرتو امان»، «کریستین تاپان»، «دیگو تروخیلو»، «پائولینا داویلا»، «پاور گابریل اسلویر»، «خوزه زونیگا»، «جولیانا آیدن مارتینز» و «مارتین رودریگز» نیز در این سریال بازی می‌کنند. فیلمبرداری این مینی سریال در 17 ژانویه 2022 در لس آنجلس آغاز شد. این سریال قرار است در تاریخ 25 ژانویه 2024 (5 بهمن 1401) در نتفلیکس منتشر شود.

در تاریخ 3 نوامبر 2021 اعلام شد که شبکه نتفلیکس در حال ساخت یک مینی‌سریال جنایی درام جدید به نام «گریزلدا بلانکو» است که بر اساس زندگی قاچاقچی مواد مخدر گریزلدا بلانکو ساخته می‌شود.

 

این سریال توسط «اریک نیومن»، «سوفیا ورگارا» و «لوئیس بالاگوئر» برای شرکت Latin World Entertainment تولید شده و نتفلیکس وظیفه پخش جهانی آن را بر عهده دارد. در تاریخ 19 ژانویه 2022، «نتفلیکس» تصاویر اولیه‌ای از «سوفیا ورگارا» را در نقش «گریزلدا بلانکو»، ملکه مواد مخدر واقعی از مینی‌سریال آینده خودش را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Griselda چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *