زک اسنایدر علاقه دارد برای استودیوی مارول کارگردانی کند

شاید کارگردانی زک اسنایدر برای مارول برای خیلی از طرفدارن جذاب باشد. همچنین اسنایدر کارگردان فیلم‌های جذاب دی سی، دوست دارد با این استودیو همکاری کند.

زک اسنایدر ممکن است پس از حضور در DCEU دنیای ابرقهرمانان را پشت سر گذاشته باشد؛ اما این بدان معنا نیست که او نمی‌تواند در آینده بازگردد. آیا او با پیوستن به MCU به این ژانر بازمی‌گردد؟ شاید، اما به شرطی که به او اجازه دهند شخصیت‌هایی را که با آن‌ها کار کرده انتخاب کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کارگردانی زک اسنایدر برای مارول

آثار اسنایدر در دنیای اقتباس‌ از کمیک‌بوک‌های ابرقهرمانی بسیار زیاد خواهد بود، علی‌رغم این واقعیت که او جنجال‌های زیادی را در میان طرفداران دی‌سی به راه انداخته و پروژه‌هایش واکنش‌های متفاوتی را از سوی مخاطبان و منتقدان به همراه داشته است.

کارگردانی زک اسنایدر برای مارول
کارگردانی زک اسنایدر برای مارول

حتی اکنون که او از مردان و زنان شنل پوش دور شد و تقریباً در همه مصاحبه‌های او سؤالاتی در مورد ژانر ابرقهرمانی مطرح می‌شود. با نزدیک شدن به اکران فیلم «Rebel Moon»، اثر بعدی او برای نتفلیکس، اسنایدر اکنون می‌تواند به گام‌های بعدی خود فکر کند.

در خبری که توسط «هالیوود ریپورتر» منتشر شد، «زک اسنایدر» گفت که علاقه‌مند است به دنیای سینمایی مارول بپیوندد؛ اما به شرطی که کارگردانی فیلم «Elektra» یا «Daredevil» بر عهده او باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی زک اسنایدر برای مارول چیست؟ آیا می‌تواند فیلم‌های خوبی برای این کمپانی بسازد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: movieweb


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *