ایتان هاوک برای فیلم The Black Phone 2 باز‌می‌گردد

طبق اعلام رسمی نشریه ددلاین، ایتان هاوک و دیگران بازیگران فیلم The Black Phone، برای دنباله این فیلم باز‌می‌گردند. فیلم The Black Phone 2 در تاریخ 6 تیر 1404 اکران خواهد شد.

به گزارش فیگار به نقل از ددلاین؛ «ایتان هاوک» به همراه با «میسون تیمز»، «مادلین مک گراو»، «جرمی دیویس» و «میگل مورا» از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم تلفن سیاه 2 حضور خواهند داشت. این فیلم دنباله‌ای بر موفقیت تولید مشترک کمپانی «Blumhouse-Crooked Highway» و استودیوی «Production-Universal» است که سال 2025 منتشر خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ایتان هاوک برای فیلم The Black Phone 2 باز‌می‌گردد

فیلم اول، به کارگردانی و نویسندگی مشترک «اسکات دریکسون» و «سی رابرت کارگیل» ساخته شد , توانست بیش از 161 میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورد. همچنین، این فیلم در فهرست پردرآمدترین فیلم‌های منتشرشده توسط استودیوی Blumhouse نیز قرار گرفت. این استودیو پس از موفقیتی که در قسمت ابتدایی کسب کرد، به فکر ساخت دنباله The Black Phone افتاد.

فیلم The Black Phone 2

Black Phone 2، نهمین همکاری بلند بین «جیسون بلوم» و «ایتان هاوک» بعد از The Black Phone، The Purge، Sinister 1 & 2، In a Valley of Violence، Adopt a Highway، Hamlet است. فیلم تلفن سیاه، داستان پسربچه‌ای به نام «فینی شاو» را روایت می‌کند که 13 سال سن دارد و توسط یک قاتل روانی ربوده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم The Black Phone 2 چیست؟ آیا این فیلم می‌تواند موفقیت نسخه قبلی خود را تکرار کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *