سباستین استن نقش دونالد ترامپ جوان را در یک فیلم سینمایی بازی می‌کند

سباستین استن ، بازیگر نقش سرباز زمستان در دنیای سینمایی مارول، به تازگی برای غیرعادی‌ترین نقش دوران حرفه‌ای خود قرارداد بسته است.

به گزارش فیگار و به نقل از ددلاین؛ این بازیگر جوان، نقش دونالد ترامپ جوان را در فیلم سینمایی The Student بازی می‌کند. این فیلم سینمایی توسط «علی عباسی» که فیلم عنکبوت مقدس را در کارنامه کاری خود دارد، کارگردانی خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سباستین استن نقش دونالد ترامپ جوان را در یک فیلم سینمایی بازی می‌کند

چندی پیش اعلام شده بود که فیلم دونالد ترامپ ، بازیگرانی همچون «جرمی استرانگ» و «ماریا باکالووا» دارد و حالا با اضافه شدن «استن»، لیست بازیگران اصلی فیلم تکمیل شده و «علی عباسی» نیز فیلم را کارگردانی می‌کند.

سباستین استن

داستان فیلم دانشجو ، درباره قدرت و جاه‌طلبی در دنیای فساد و فریب آمریکا و شخصیت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آیالت متحده آمریکا در دهه‌های 70 و 80 میلادی است. این فیلم نشان می‌دهد که او چگونه در طول سلسله‌ای از وقایعی که در آمریکا رخ می‌دهد به قدرت می‌رسد. «گابریل شرمن»، نویسنده کتاب «The Loudest Voice in the Room»، مسئول نوشتن فیلمنامه فیلم The Student خواهد بود. تولید این فیلم در اوایل سال 2024 آغاز می‌شود.

«استن» امسال برای بازی در نقش «تامی لی» در فیلم بیوگرافی پم و تامی (Pam & Tommy) نامزدی جایزه گلدن گلاب را کسب کرد. او بیشتر به خاطر بازی در نقش «باکی بارنز»، یا همان سرباز زمستان در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی هنرنمایی سباستین استن در نقش دونالد ترامپ چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *