فیلم جدید آل پاچینو و مایکل کیتون توسط استودیوی Saban Films اکران خواهد شد

فیلم جدید آل پاچینو و مایکل کیتون به زودی توسط استودیوی بزرگ آمریکایی اکران خواهد شد. همچنین، کارگردان این فیلم «مایکل کیتون» خواهد بود.

«مایکل کیتون»، در فیلم نئونوآری که «آل پاچینو»، «جیمز مارسدن» و «مارسیا گی هاردن» نیز در آن نقش آفرینی می‌کنند، کارگردانی و نقش یک قاتل روانی را دارد. چندی پیش، استودیوی Saban Films حق پخش فیلم Knox Goes Away را در ایالات متحده به دست آورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم جدید آل پاچینو و مایکل کیتون

فیلم Knox Goes Away، داستان یک قاتل قراردادی را روایت می‌کند که به یک نوع پیشرفته از بیماری فراموشی مبتلا می‌شود. این بیماری به او امکان می‌دهد تا با نجات جان پسر خود، اشتباهاتی که در گذشته انجام داده را جبران کند. در حالی که او با بیماری‌اش دست‌وپنجه نرم می‌کند، باید از نیروی پلیس که دائماً به دنبال اوست نیز فرار کند.

فیلم جدید آل پاچینو و مایکل کیتون
فیلم جدید آل پاچینو و مایکل کیتون

در این فیلم، علاوه بر «مایکل کیتون»، «آل پاچینو» و «مارسیا گی هاردن»، «جیمز مارسدن»، «سوزی ناکامورا»، «جان هوگناککر»، «جوآنا کولیگ»، «ری مک کینون» و «للا لورن» ایفای نقش می‌کنند. فیلم «ناکس می‌رود» که با همبازی شدن مایکل کیتون و آل پاچینو همراه شد می‌تواند یکی از بهترین فیلم‌های سال آینده تبدیل شود. «مایکل کیتون» این فیلم را در کنار «تروور متیوز» و «نیک گوردون» و «مایکل شوگر» و «اشلی زالتا» تهیه کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همبازی شدن مایکل کیتون و آل پاچینو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: hollywoodreporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *