واکنش کاربران به خشونت علیه زنان در سریال عشق بی حد و مرز + ویدئو

سریال عشق بی حد و مرز جدیدا از شبکه fox پخش می‌شود. صحنه خشونت به زن در سریال عشق بی حد و مرز برای عوامل این سریال دردسر ساز شد.

سریال عشق بی حد و مرز یک مجموعه تلویزیونی از Medyapım است. این درام ترکی محصول سال 2023 به کارگردانی مورات اوزتورک و نویسندگی بهادیر اوزدنر است که 21 سپتامبر روز های پنجشنبه پخش آن شروع شده است. از بازیگران این سریال ترکی می‌توان به دنیز جان آکتاش، میرای دانر، اسرا درمانچی اوغلو، بوراک سرگن و بوراک سوینچ اشاره کرد. صحنه جنحالی عشق بی حد و مرز برای این سریال دردسر ساز شد.

خشونت به زن در سریال عشق بی حد و مرز

سریال جدید عشق بی حد و مرز (hudutsuz sevda) که قسمت اول آن از شبکه Fox پخش شده است، در شبکه های مجازی جنجال به پا کرد. قسمت اول سریال که در آن خشونت علیه زنان دیده می‌شود خشم کاربران را برانگیخت.


خلاصه سریال: خلیل ابراهیم بعد از سال ها دوری از کارادنیز دوباره به شهرش برگشته تا با عشق اولش ازدواج کنه اما جلوی‌ چشماش عشقش یاسمین رو میکشن و بهش تجاوز میکنن خلیل ابراهیم هم میخواد انتقام عشقش و خانواده اش رو بگیره با اینکه میدونه دشمن قوی ای داره اما بازم میمونه تا انتقام بگیره، خلیل ابراهیم میخواد از بزرگ ترین نقطه ضعف دشمنش بهش ضربه بزنه یعنی دختر دشمنش؛ میخواد عاشقش کنه و نابودش کنه.

واکنش کاربران به خشونت علیه زن در عشق بی حد و مرز

وجود صحنه های خشونت علیه زنان در سریال عشق بی حد و مرز باعث شد این سریال که تنها یک قسمت از آن پخش شده است، با واکنش های منفی مخاطبان رو به رو شود. از نظر مخاطبان، اینکه در زندگی روزمره خشونت علیه زنان وجود دارد کاملا درست است اما نشان دادن بارز آن، به صورت مکرر باعث عادی سازی خشونت علیه زنان می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *