زمان پخش دوبله فارسی سریال خود کرده را تدبیر نیست از جم تی وی + بازپخش

زمان پخش سریال خود کرده را تدبیر نیست از جم تی وی (Kendi Düşen Ağlamaz) با دوبله فارسی مشخص شده است. این سریال یکی از بهترین سریال های تابستانی ترکیه است.

سریال ترکی خود کرده را تدبیر نیست دوبله فارسی شد و به زودی از جم تی وی پخش خواهد شد. سریال خود کرده را تدبیر نیست جم تی وی از سی ام مهرماه آغاز به پخش می‌کند. این سریال با نام ترکی Kendi Düşen Ağlamaz و با بازی ایلول تومبار و انس کوچاک، از بهترین سریال های تابستانی ترکی بود. دوبله فارسی خود کرده را تدبیر نیست چندشنبه‌ها پخش میشه؟

زمان پخش سریال Kendi Düşen Ağlamaz از شبکه TRT1 ترکیه

بیوگرافی بازیگران سریال خود کرده را تدبیر نیست

زمان پخش سریال خود کرده را تدبیر نیست از جم تی وی

زمان پخش سریال خود کرده را تدبیر نیست از جم

روز پخش خود کرده را تدبیر نیست جم : از 30 مهر، روزهای فرد

ساعت پخش خود کرده را تدبیر نیست : ساعت 20:00

تکرار خود کرده را تدبیر نیست از جم : ساعات ۰۰:۰۰ و ۱۷:۰۰

داستان سریال خود کرده را تدبیر نیست برگرفته از کتابی به همین نام اثر Ayşegül Çiçekoglu است. در روزی که آلیز به دنیا آمد، مادرش فوت کرد. او دختر جوانی زیبا اما بسیار خودخواه است که توسط پدرش لوس و بزرگ شده است.

وقتی آلیز متوجه می‌شود پدرش دوباره ازدواج می‌کند دیوانه می‌شود. او تصمیم می‌گیرد برای انتقام گرفتن از پدرش با مردی ازدواج کند که دوستش ندارد. با این حال، همه چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود.

سریال ترکی خود کرده را تدبیر نیست در ژانر عاشقانه، به کارگردانی اینجی بالابان اوغلو، سریال جدید شبکه TRT1 ترکیه است. ایلول تومبار و انس کوچاک بازیگران اصلی این سریال به نویسندگی تونا کیگی و گولبیکه اوته هستند.

دانلود سریال خود کرده را تدبیر نیست قسمت اول دوبله فارسی

فایل سریال بعد از پخش در کانال تلگرام فیگار قرار می‌گیرد؛ برای عضویت در کانال و دانلود دیگر سریال‌ها فیلترشکن را روشن کنید و بر لینک بالا کلیک نمایید.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *