آکتور برنده جایزه بین المللی سئول شد + عکس

آکتور برنده جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره سئول شد؛ این سریال در 3 جشنواره بین‌المللی حضور یافت و توانست این جایزه را کسب کند.

جوایز بین‌المللی درامای سئول (Seoul International Drama Awards) که به سادگی با نام SDA شناخته می‌شود، یک مراسم اهدای جوایز سالیانه در سئول، کره جنوبی است که از برترین‌های تولیدات تلویزیون در سراسر جهان، تقدیر می‌کند.

آکتور برنده جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره سئول شد

آکتور برنده در جشنواره جوایز بین المللی دارامای سئول شد. در هجدهمین دوره این جشنواره بین المللی، 344 اثر توسط 24 کشور ارسال شده و 24 سریال در 30 رشته کاندید شدند که از بین سریال های ایرانی، سریال آکتور با نامزدی در رشته های بهترین سریال، بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر مرد، با کشور های بلژیک، فرانسه، نروژ، هلند، چین و کشور میزبان (کره جنوبی) رقابت کرد.

آکتور برنده بهترین فیلمنامه جشنواره سئول شد
نیما جاویدی، کارگردان سریال آکتور

سریال آکتور به کارگردانی نیما جاویدی و بازی نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هانیه توسلی، هومن برق‌نورد و گلاره عباسی و به نویسندگی علی پورمحمدی ساخته شده است. خلاصه داستان :
داستان این سریال، درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌‌شان درگیر ماجراهایی پیچیده می‌شود.


پخش این سریال از 6 بهمن 1401 در شبکه‌های فیلیمو و نماوا آغاز و در 18 خرداد 1402 به پایان رسید این سریال دارای 20 قسمت است.

جایزه بهترین فیلمنامه سریال آکتور

سریال آکتور برنده جایزه سریز مانیا شد. از دیگر جوایز سریال آکتور می‌توان به جایزه بزرگ بخش بین‌الملل جشنواره سریز مانیا (Series Mania) اشاره کرد.

سریال آکتور جایزه بزرگ جشنواره سریزمانیا در بخش رقابتی بین‌الملل را کسب کرد

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *