فینال زود هنگام سریال مدار استوا + تاریخ پخش قسمت آخر سریال

سریال (ِDönence) که در زبان پارسی با نام مدار استوا شناخته می‎‎‎‎‎‎شود با فینال زودهنگام مخاطبانش را شوکه کرد. علت فینال سریال مدار استوا در ادامه این مطلب آورده شده است.

سریال مدار استوا (Dönence) یک سریال عاشقانه و درام محصول کانال D است که اولین قسمت آن به کارگردانی سردار گوزلکلی و نویسندگی نورای اوسلو، بانو ییلماز، حمزه آکییلدیز، ابرو حاجی اوغلو، ابراهیم گولر و ملک اردو در تاریخ 4 ژوئیه 2023 پخش شده است.

فینال سریال مدار استوا

فینال سریال مدار استوا
سکانسی از سریال مدار استوا

مجموعه تلویزیونی Dönence درباره وقایعی است که Gece (گِجه) قصد دارد به دانشگاه برود، وقتی با خانواده اش به فوچا نقل مکان می‌کند، اوزگور، که گجه در فوچا با او آشنا شد، به عنوان یکی دیگر از نقاط کانونی سریال توجه‌ها را به سمت خود می‌برد.

قسمت آخر سریال مدار استوا

به گزارش روزنامه نگار بیرسن آلتونتاش، سریال Donence از کانال D با صحنه هایی که در فوچا فیلمبرداری شده توجه ها را به خود جلب کرد. با این حال، این سریال به موفقیت ریتینگ مطلوبی دست پیدا نکرد و سازندگان تصمیم گرفتند آن را به پایان برسانند. این سریال در قسمت چهاردهم یه پایان می‌رسد. با این تصمیم داستان و شخصیت های Dönence با مخاطب خود خداحافظی خواهند کرد. با وجود اقدامات انجام شده برای افزایش علاقه به سریال، موفقیت مورد نظر حاصل نشد.

این سریال باقسمت 14 با پخش در روز 11 اکتبر به کار خود پایان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *