کاراکتر یامان در سریال ترکی خواهران و برادران کیست؟ ؛ معرفی بازیگران جدید فصل 4

بازیگران جدید فصل 4 سریال خواهران و برادران چه کسانی هستند؟ بیوگرافی کاراکتر یامان در سریال ترکی خواهران و برادران را در ادامه بخوانید.

کاراکترهای جدید فصل جدید سریال خواهر و برادرانم “یامان” و “فاطما” خواهند بود. بازیگران تازه فصل جدید سریال خواهران و برادران بازیگران معروف ترکیه “امره کارایل” و “عایشه کوکچو” هستند، که کاراکترهای جدید را ایفا خواهند نمود.

فصل جدید خواهران و برادران با دوبله فارسی به زودی از مهرماه، در شبکه جم سریز نمایش داده خواهد شد. برای دانلود تمامی قسمت‌های سریال با دوبله فارسی، به لینک پیوست شده مراجعه نمایید.

بازیگران جدید فصل 4 سریال خواهران و برادران

خواهر و برادرانم داستان زندگی یک خانواده دوست داشتنی را روایت می‌کند که در کنار هم بسیار خوش حال‌اند و زندگی بسیار خوبی با هم دارند. اما بخت بد به یک باره سراغ این خانواده می‌آید و مادر و پدر داستان طی یک اتفاق ناگوار در یک روز فوت می‌کند و فرزندان خود را تنها می‌گذارند.

زندگی این 4 خواهر و برادر با نبود مادر و پدرشان با مشکلات و موانع بزرگی رو‌به‌رو می‌شود. اسم این خواهر و برادر‌ها قدیر، عمر، آسیه و امل با نام خانوادگی ارن است. شرایط آن‌ها را مجبور به زندگی در مرغداری عمویشان می‌کند. در این بین شما شاهد فراز و نشیب‌های زیاد زندگی این 4 نفر هستید. آن‌ها که جز خودشان کسی را ندارند، تصمیم می‌گیرند تحت هیچ شرایطی هم‌دیگر را تنها نگذارند.

بیشتر بخوانید:

کاراکتر یامان در سریال ترکی خواهران و برادران

امره کارایل در نقش یامان (Emre Karayel)

کاراکتر یامان در سریال ترکی خواهران و برادران
کاراکتر یامان در سریال ترکی خواهران و برادران

امره کارایل متولد ۱۸ اکتبر ۱۹۷۲ بازیگر و مجری تلویزیون اهل ترکیه است. وی از سال ۲۰۰۰ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌است می‌توان به عشق به زبان دیگر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

عایشه کوکچو در نقش فاطما (Ayşe Kökçü)

بازیگران جدید فصل 4 سریال خواهران و برادران
بازیگران جدید فصل 4 سریال خواهران و برادران

عایشه کوکچو پس از تحصیل در کنسرواتوار شهرداری استانبول، به کادر تئاتر شهر پیوست و علاوه بر فعالیت در تئاتر، در فیلم‌‌های سینمایی و تلویزیونی نیز شرکت می‌کند. او با آونی یالچین، بازیگر تئاتر شهر و صالح ساریکایا، بازیگر ازدواج کرد. کوکچو که با شخصیت «نازن» در مجموعه تلویزیونی Bizimkiler شناخته می‌شود. به غیر از تئاتر و تلویزیون در سینما نیز حضور داشته است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *