آفیش بازیگران جدید در فصل پنجم سریال ترکی قیام عثمان + زمان پخش

پوستر رسمی و آفیش بازیگران فصل پنجم سریال ترکی قیام عثمان در صفحه رسمی اینستاگرام این سریال منتشر شده است. به این ترتیب بازیگران جدید مشخص شده‌اند.

سریال ترکی قیام عثمان با بازی بوراک اوزچیویت (در نقش عثمان بیگ)، از پرطرفدارترین سریال‌های تاریخی ترکی است. تاکنون چهار فصل آن پخش شده است. حالا زمان پخش فصل 5 سریال قیام عثمان نیز مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: زمان پخش فصل 5 سریال ترکی قیام عثمان (Kuruluş: Osman) ؛ نقد و معرفی داستان

فصل پنجم سریال ترکی قیام عثمان

سریال قیام عثمان درواقع روایتگر یکی از اساسی‌ترین برهه‌های تاریخی منطقه آناتولی و آسیای صغیر است که به ماجرای جنگ‌های داخلی و خارجی پس از فروپاشی امپراتوری بیزانس و درگیری اقوام و گروه‌های مختلف می‌پردازد.

در این سریال، سرگذشت عثمان یکم (معروف به عثمان غازی) که از او به عنوان اولین سلطان و موسس سلسله بزرگ عثمانی یاد می‌شود به نمایش گذاشته می‌شود تا مخاطب با روند پیچیده و دشوار اتحاد قوم ترک و تشکیل امپراتوری مسلمان عثمانی آشنا شود.

سریال از مبارزات عثمان علیه بیزانس و ایلخانان مغول آغاز می‌شود و در نهایت به نحوه استقلال او از حکومت سلجوقیان روم و ایجاد یک حکومت مستقل می‌رسد. حکومتی که بعدها به ابرقدرتی پهناور و بی‌مثال در تاریخ جهان بدل می‌شود.

بوراک اوزچیویت، رغیب ساواش،‌ ییلدیز چاعری و اوزگور تورر از بازیگران مطرح و محبوب ترکیه هستند که در این سریال هیجان‌انگیز تاریخی ترکی ایفای نقش می‌کنند. این سریال تاریخی و اکشن ترکی، ساخته‌ یکی از شاخص‌ترین کارگردانان ترکیه بنام گون‌آی است. در ادامه به معرفی بازیگران جدید در فصل 5 و نقش‌هایی که ایفا کرده‌اند، خواهیم پرداخت.

بازیگران جدید فصل 5 سریال تاریخی قیام عثمان

به عنوان یک علاقه‌مند به تاریخ، ممکن است مجذوب سریال درام تاریخی Kurulus Osman شوید. قیام عثمان در سال‌های اخیر موفقیت چشمگیری داشته و در سراسر جهان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این اثر حول محور زندگی و تجارب عثمان اول، بنیانگذار امپراتوری عثمانی می‌چرخد.

گالری تصاویر بازیگران فصل 5 قیام عثمان به همراه پوستر رسمی فصل 5 سریال قیام عثمان در ادامه برای شما تهیه شده است؛ با کلیک بر روی هر عکس،‌ بزرگنمایی کنید:


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *