همسر اول همایون شجریان کیست؟ [+بیوگرافی همایون شجریان]

همسر اول همایون شجریان کیست؟ همایون شجریان در جریان گفتگو با عادل فردوسی‌پور جزئیاتی از ازدواج اولش اعلام کرد. در ادامه مطلب همایون شجریان همسر اول خود همراه فیگار باشید.

اخیرا همایون شجریان، خواننده مطرح ایرانی و فرزند استاد محمدرضا شجریان معروف در گفتگویی با عادل فردوسی‌پور ظاهر شده و جزئیات جالبی از زندگی شخصی و علایق خود مطرح کرده است. مسئله همسر اول همایون شجریان و دخترش یاسمین اما در این گفتگو بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانیدساعت 900 میلیونی همایون شجریان در گفتگو با عادل فردوسی‌پور خبرساز شد [+عکس]

همسر اول همایون شجریان کیست؟

همایون شجریان همسر اول
همایون شجریان همسر اول

گیتا خوانساری همسر اول همایون شجریان است که در سال 1374 با همایون شجریان ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دختری به نام یاسمین است که در حال حاضر با پدرش زندگی می‌کند.

آنطور که همایون شجریان در گفتگو با عادل فردوسی‌پور در مجموعه گفتگوهای برنامه فوتبال 360 گفت، یاسمین در حال حاضر به طور حرفه‌ای خوانندگی و نوازندگی را دنبال می‌کند. فرزند استاد محمدرضا شجریان اطلاعات بیشتری از ازدواج اول خود اعلام نکرد و مستقیم به شروع رابطه جدیدش با سحر دولتشاهی بازیگر مطرح سینمای ایران پرداخت.

بیوگرافی همایون شجریان و همسرش

همایون شجریان همسر اول
همایون شجریان همسر اول

همایون شجریان متولد 31 اردیبهشت 1354 در تهران، خواننده و آهنگساز ایرانی و فارغ التحصیل کنسرواتوار موسیقی تهران است که با حمایت پدرش استاد محمدرضا شجریان، کار هنری خود را با نواختن تنبک شروع کرد و حالا در موسیقی تلفیقی از جمله اساتید مطرح و پیشگام به شمار می‌رود.

گرچه اطلاعات زیادی از زندگی شخصی همایون در دست نیست اما او بعد از جدایی از همسر اولش گیتا خوانساری، با همسر سابق رامبد جوان یعنی سحر دولتشاهی که از بازیگران برجسته سینمای ایران محسوب می‌شود ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *