تریلر فیلم Shayda با بازی زر امیر ابراهیمی منتشر شد + تاریخ اکران و داستان

فیلم Shayda، جدیدترین فیلم زر امیرابراهیمی است که در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد. روز گذشته، رسانه‌های استرالیایی، تریلر فیلم Shayda منتشر کردند.

فیلم «Shayda»، یک فیلم استرالیایی ایرانی به کارگردانی نورا نیاسری است. این فیلم، نخستین بار در جشنواره ساندنس، برای منتقدین منتشر شد و یکی از نماینده‌های اسکار 2024 است.

بیشتر بخوانید: معرفی فیلم شیدا ؛ بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان

تریلر فیلم Shayda با بازی زر امیر ابراهیمی منتشر شد

در فیلم سینمایی «Shayda»، زر امیر ابراهیمی، سلینا زاهدنیا، موژان آریا، جیلیان نگوین، اسامه سامی، رینا موسوی و لیا پرسل هنرنمایی می‌کنند. وظیفه تهیه‌کنندگی این فیلم بر عهده کیت بلانشت است و «Shayda» توسط «Sony Pictures Classics» در آمریکای شمالی پخش می‌شود. کمپانی «Sony Pictures Classics»، پیش از اکران عمومی این فیلم، تریلر فیلم Shayda را منتشر کرد.

تریلر فیلم شیدا نشان می‌دهد که این فیلم به موضوعاتی مانند طبقه اجتماعی، فمنیسم و مهاجرت می‌پردازد. این فیلم، پس از اکران خصوصی برای منتقدان، در وب‌سایت Rotten Tomatoes نمره 100% را دریافت کرد. فیلم «شیدا»، 20 سپتامبر 2023 (29 شهریور 1402) در جشنواره فیلم ملبورن، پیش از اکران در استرالیا به نمایش درآمد.

خلاصه داستان فیلم Shayda

فیلم «شیدا»، درباره یک مادر ایرانی‌الاصل و دختر شش ساله‌اش است که در نوروز، به پناهگاهی در کشور استرالیا پناه می‌برند. آن‌ها در پناهگاه، با جامعه قوی و متحد زنان آشنا می‌شوند و حالا به دنبال آزادی خود می‌گردند.

تاریخ اکران Your Lucky Day

اکران این فیلم از تاریخ 28 سپتامبر 2023 (6 مهر 1402) در استرالیا آغاز شده و از امروز، 7 اکتبر 2023 (15 مهر 1402)، در اکثر سینماهای اروپا و آمریکا به نمایش درمی‌آید. البته هنوز اطلاعات زیادی درباره انتشار نسخه بلوری و با کیفیت این فیلم در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *