معرفی فیلم شیدا زر ابراهیمی ؛ بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان

فیلم Shayda با هنرنمایی زر امیرابراهیمی، یکی از مهم‌ترین فیلم‌های استرالیایی 2023 می‌باشد که در ادامه به معرفی فیلم شیدا زر ابراهیمی خواهیم پرداخت.

Shayda فیلم درام استرالیایی محصول سال 2023 به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی نورا نیاسری است. در این فیلم، زر امیر ابراهیمی بازی می‌کند و کیت بلانشت تهیه کننده آن است.

معرفی فیلم شیدا زر ابراهیمی

بیوگرافی بازیگران و خلاصه داستان

در این فیلم، زر امیر ابراهیمی، اسامه سامی، موژان آریا، جیلیان نگوین، رینا موسوی، سلینا زاهدنیا و لیا پرسل به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم اولین بار اکران جهانی خود را در جشنواره فیلم ساندنس 2023 در 19 ژانویه 2023 داشت که در آن جایزه تماشاگران را در رقابت دراماتیک سینمای جهانی به دست آورد و همچنین قرار است در 5 اکتبر 2023 توسط Madman Films در استرالیا اکران شود.

بیشتر بخوانید:

تریلر رسمی فیلم شیدا منتشر شد

دانلود فیلم شیدا Shayda با بازی زهرا امیر ابراهیمی

این درام که کیت بلانشت از تهیه‌کنندگان اجرایی آن است، توسط Sony Pictures Classics برای آمریکای شمالی در میان سایر بازارها خریداری شد.

داستان فیلم شیدا

داستان فیلم، درباره یک مادر جوان ایرانی و دختر 6 ساله‌اش است که در دو هفته از سال نو ایرانی، به پناهگاه زنان استرالیایی پناه می‌برند. با کمک جامعه قوی زنان در پناهگاه، آنها به دنبال آزادی خود در این دنیای جدید هستند.

معرفی فیلم شیدا زر ابراهیمی
درباره فیلم Shayda

بیوگرافی بازیگران فیلم شیدا

زر امیر ابراهیمی:زهرا امیرابراهیمی، بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان ایرانی-فرانسوی است. او با بازی در نقش آرزو رحیمی روزنامه‌نگار در فیلم جنایی عنکبوت مقدس (2022) به شهرت بین‌المللی دست یافت که برای آن جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم کن و جایزه رابرت بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد.

اسامه سامی: او بازیگر استرالیایی صحنه و سینما، نویسنده، هنرمند گفتاری و استندآپ کمدین عراقی الاصل است.

لیا پورسل: لی ماری پرسل، یک هنرپیشه، نمایشنامه‌نویس، کارگردان فیلم و رمان‌نویس بومی استرالیایی است. او اولین فیلم خود را در سال 1999 با حضور در فیلم جایی در تاریکی به کارگردانی پل فنچ انجام داد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فیلم Shayda چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *