مذاکرات جیسون موموآ برای بازگشت به دنیای دی سی

برخی از خبرگزاری‌های رسمی انگلیسی زبان، خبری مبنی بر مذاکرات جیسون موموآ برای بازگشت به دنیای دی سی را تأیید و منتشر کرده‌اند.

یک گزارش جدید از رسانه‌های معتبر اروپایی و آمریکایی منتشر شده که نشان می‌دهد امکان بازگشت جیسون موموآ به دی سی وجود دارد و این بازیگر به عنوان یک شخصیت جدید در دنیای جیمز گان معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانیدمشخص شدن جدول زمانی دو فیلم اول دی سی توسط جیمز گان !

مذاکرات جیسون موموآ برای بازگشت به دنیای دی سی

این گزارش‌ها تأیید می‌کند که مذاکرات درباره بازگشت جیسون موموآ، به عنوان شخصیتی دیگر پس از اتمام فیلم «آکوامن» و دنیای سینمایی «DCEU» در جریان است. فیلم جدید «آکوامن»، شاید پایان داستان این شخصیت باشد؛ اما این بدان معنی نیست که ما دیگر موموآ را در دنیای دی سی نمی‌بینیم.

مذاکرات جیسون موموآ برای بازگشت به دنیای دی سی

طبق گزارش جدیدی که از مجله Variety منتشر شده، جیسون موموآ در حال مذاکره با جیمز گان و پیتر سافران، برای پیوستن به دنیای بازسازی شده «DC»، به عنوان یک شخصیت متفاوت به نام «Lobo» است. او در حال حاضر در مورد بازی در نقش این شخصیت شرور مذاکراتی را انجام داده است.

Lobo کیست؟

«لوبو» (Lobo) یک شخصیت کمیکی در دنیای «DC Comics» است. این شخصیت برای اولین بار در کمیک «Omega Men #3» در سال 1983 معرفی و توسط «راجر اسلایفر» (Roger Slifer) و «کیت گیفن» (Keith Giffen) خلق شد.

«لوبو» یک شکارچی جایزه‌بگیر و ضدقهرمان است. او یک بدن قوی دارد و بی‌رحم و خشن است و معمولاً برای پول و بهره‌برداری از شرط بندی‌ها و قراردادهای قتل استخدام می‌شود. او به عنوان یک شخصیت پرخطر و آزاردهنده شناخته می‌شود و اغلب با سوپرمن و دیگر ابرقهرمانان لیگ عدالت، درگیر می‌شود.

لوبو ابتدا به عنوان یک شخصیت فرعی ظاهر شد؛ اما به مرور زمان توانست خودش را به شخصیتی محبوب و شناخته‌شده تبدیل کند. او در انیمیشن‌ها، بازی‌های ویدئویی و سایر رسانه‌ها نیز حضور داشته است.

بیشتر بخوانید:

منبع: Screenrant


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *