تاریخ انتشار نسخه باکیفیت بی‌مصرف‌ها 4 اعلام شد

شرکت لاینزینگ به زودی نسخه دیجیتال و با کیفیت فیلم بی‌مصرف‌ها 4 را منتشر خواهد کرد. این در حالی‌ست که تنها دو هفته از اکران آخرین قسمت این مجموعه در سینما می‌گذرد.

فیلم بی‌مصرف‌ها 4 در ژانر اکشن و درجه سنی بزرگسال اکران شد اما نتوانست موفقیت چندانی در گیشه داشته باشد. این فیلم با کسب 40 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی یکی از ضعیف‌ترین فیلم‌ها بود.

با این وجود کمپانی لاینزینگ تصمیم دارد نسخه دیجیتال این قسمت از مجموعه بی‌مصرف‌ها را در تاریخ 13 اکتبر 2023 برابر با 21 مهر 1402 منتشر کند.

بیشتر بخوانید: تریلر رسمی فیلم The Beekeeper منتشر شد + تاریخ اکران و داستان

تاریخ انتشار نسخه باکیفیت بی‌مصرف‌ها 4 اعلام شد

حال که به تاریخ انتشار نسخه دیجیتال بی‌مصرف‌ها 4 نزدیک می‌شویم بهتر است نگاهی به عملکرد کلی این فیلم نیز بیاندازیم. این فیلم نه تنها در زمینه تجاری موفق نبود بلکه منتقدین هم نگاه مثبتی به آن نداشتند. بی‌مصرف‌ها 4 در سایت راتن تومیتوز با 79 نقد به امتیاز فوق‌العاده ضعیف 16% رسید؛ این نتیجه ضعیف و خروج استالونه از این پروژه می‌تواند ساخت سری پنجم از مجموعه را دچار چالش کند.

نکته جالب درباره اینکه این مجموعه همیشه هم به بدی قسمت چهارم نبوده و توانسته در قسمت دوم 67% رضایت منتقدان راتن تومیتوز را جلب کند. این امتیاز‌ها در قسمت‌های اول و سوم به ترتیب به 41% و 31% بوده است.

تاریخ انتشار نسخه باکیفیت بی‌مصرف‌ها 4 اعلام شد
بی‌مصرف‌ها 4

در بی‌مصرف‌ها 4 علاوه بر بازیگران قدیمی آن مانند سیلوستر استالونه، جیسون استاتهام، دولف لاندگرن و رندی کوچار بازیگران دیگری همچون فیفتی سنت، مگان فاکس، تونی جا، اندی گارسیا و ایکو اویس نقش‌آفرینی کرده‌اند. اسکات وا کارگردان خلاق سری فیلم‌های Need for Speed و Act of Valor این مجموعه را ساخته و کورت ویمر، تاد داگرهارت و مکس آدامز نیز به عنوان فیلمنامه نویس با او همکاری کرده‌اند.

در توضیحات این فیلم آمده: «بی‌مصرف‌ها که آخرین خط دفاعی جهان محسوب می‌شوند تنها زمانی فراخوانده می‌شوند که هیچ گزینه‌ی دیگری در کار نباشد. با این حال اعضای جدید تیم و روش و تاکتیک‌هایی که در این فیلم به کار می‌گیرند، قرار است به معنای واقعی کلمه نیروی تازه‌نفسی برای این عنوان باشند.»

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *