محدودیت‌های جدید ساترا برای ساخت برنامه‌های مافیا ؛ صداوسیما بساط مافیا را جمع می‌کند!

چندی پیش، خبری مبنی بر گلایه ساترا از پرشمار برنامه‌های مافیا منتشر شد. با انتشار این خبر، امکان دارد محدودیت‌های جدید ساترا برای ساخت برنامه‌های مافیا بزودی آغاز شود.

شورای راهبری مجمع «رصتا»، با هدف تأمین منافع کاربران، به توصیه رئیس سازمان صداوسیما، جدول پخش برنامه‌های شبکه نمایش خانگی را تنظیم تنظیم خواهد کرد. رئیس شورای راهبری مجمع رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، با انتشار این خبر تأکید کرد که این اقدام برای بهبود منافع شبکه نمایش خانگی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: جدیدترین و بهترین رئالیتی شوهای ایرانی + [1402 و تمام دوران]

محدودیت‌های جدید ساترا برای ساخت برنامه‌های مافیا

به نظر می‌رسد تصمیم جدید «رصتا»، به منظور تولید و انتشار برنامه‌های مافیا و برنامه‌های مشابه اتخاذ شده است و این مجمع به عنوان یک مجمع صنفی، مأموریت دارد تا چهارچوبی برای تعیین جدول پخش برنامه‌های شبکه نمایش خانگی طراحی کند تا در آینده شاهد پخش همزمان برنامه‌های مشابه در این شبکه نباشیم.

محدودیت‌های جدید ساترا برای ساخت برنامه‌های مافیا

رئیس شورای راهبری مجمع رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، در جلسه سیزدهم این مجمع، گفت:

رویکرد مجمع رصتا، برای در نظر گرفتن همزمان منافع ذی‌نفعان و کاربران و پیگیری سیاست‌ها و اهداف نهاد تنظیم‌گر فضای مجازی است.

اولین بار، سعید ابوطالب در سال 1398، با سرمایه‌گذاری در پلتفرم «فیلیمو» رئالیتی‌شو «شب‌های مافیا» را تولید کرد. این رئالیتی‌شو با استقبال خوب مخاطبان روبرو شد و این موفقیت باعث شد که ابوطالب فصل‌های بعدی آن را نیز تولید کند.

به دلیل وجود برخی از مشکلات در تولید و اعتراضاتی که از سوی مخاطبان و برخی شرکت‌کنندگان به قوانین بازی بوجود آمد، ابوطالب تصمیم گرفت تولید این رئالیتی را متوقف کرده و آن را با شکل دیگری در پلتفرم «فیلمنت» تولید کند.

پس از موفقیت چشم‌گیر این برنامه، کارگردانان دیگر سینما، به فکر ساخت برنامه‌های دیگری بر پایه این بازی مهیج افتادند. حالا مجموعه‌هایی به نام‌های «ارتش سری»، «ضد»، «ناتو»، «پدرخوانده» و… طبق بازی مافیا پیش می‌روند و ساترا می‌خواد جلوی پخش همزمان این برنامه‌ها را بگیرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *