راه‌اندازی شبکه ویژه انتخابات توسط صدا و سیما

پیمان جبلی در نشست افق تحول رسانه ملی درباره راه‌اندازی شبکه ویژه انتخابات توضیحاتی ارائه داد. این شبکه برای پوشش ۲۰۰ حوزه انتخاباتی راه‌اندازی خواهد شد.

در چهارمین نشست افق تحول رسانه ملی، پیمان جبلی بیان کرد که “سند تحول، قطب‌نمایی ما در مسیر رسانه ملی است”. او در این رویداد درباره راه اندازی شبکه جدید مخصوص انتخابات ، صحبت‌هایی کرده است.

بیشتر بخوانید: تاریخ انتشار بازی‌ های اکتیویژن برای گیم‌ پس اعلام شد

راه‌اندازی شبکه ویژه انتخابات توسط صداوسیما

در چهارمین نشست افق تحول رسانه ملی، پیمان جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما، اعلام کرد که به منظور پخش برابر تبلیغات انتخاباتی نامزدهای نمایندگی مجلس دوازدهم، ۲۰۰ فرستنده تلویزیونی برای نخستین بار درگیر این فعالیت خواهند شد.

او همچنین در مورد تلاش برخی افراد برای تخریب رسانه ملی و شایعات برکناری‌اش بیان کرد:

“همه شما دیدید و شاهد بودید و هستید، شاید روزی نباشد از عزیزانی که احساس تکلیف می‌کنند؛ چه اصول‌گرا، چه اصلاح‌طلب، چه چپ و چه راست، چه دشمن خارجی و چه عناصر معاند داخلی، و برخی هم به نیت قربت الی الله برای تخریب مسیر حرکت رسانه ملی تلاش می‌کنند؛ از شایعات برکناری تا شکست فرآیند تحول.”

شبکه ویژه انتخابات

پیمان جبلی در ادامه حرف خود گفت:

“سال گذشته، یکی از دوستان در جلسه‌ای به من گفت که فلانی! تو خیلی رئیس خوبی هستی و می‌خواستم از تو تشکر کنم، اما چون می‌دانم بعد از عید دیگر نیستی می‌خواهم الان تشکر کنم. یعنی مطمئناً بعد از عید نیستی.”

وی همچنین افزود:

“هر روز، شایعات زیادی منتشر می‌شوند. این در حالی است که چوپان دروغگو هم، یک بار دروغ گفت و رسوا شد و این چوپان دروغگو‌های دوره ما ناامید هم، نمی‌شوند و عزم و اراده خیلی قوی دارند و اگر تا الان قرار بود حرف آن‌ها درست باشد بار‌ها باید بنده از سازمان صدا و سیما رفته باشم و بار‌ها مدیران و معاونان ما باید عزل شده باشند و هرچه قدر هم بیشتر جلو می‌رویم هم عزم ما برای تحول بیشتر شده و هم عزم بعضی از دوستان عزیزان برای تخریب بیشتر می‌شود.”

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *