نتفلیکس سریالی بر اساس زندگی جان اف کندی می‌سازد

روز گذشته، سرویس استریم نتفلیکس اعلام کرد که سریالی بر اساس زندگی جان اف کندی ، سی و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا خواهد ساخت.

روز گذشته، روزنامه ورایتی به صورت انحصاری خبری مبنی ساخت سریال جان اف کندی را منتشر کرد. این منبع به طور رسمی گفت که شبکه نتفلیکس وظیفه ساخت این سریال را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های نتفلیکس 2023 + [تاریخ اکران و تریلر]

نتفلیکس سریالی بر اساس زندگی جان اف کندی می‌سازد

این مجموعه بر اساس کتاب تحسین شده «جی اف‌کی: روی سن در قرن آمریکایی، 1917-1956» اثر «فردریک لوگوال» ساخته می‌شود. این کتاب که در سال 2020 منتشر شد، بخش اولیه زندگینامه دو جلدی «جان اف. کندی» را پوشش می‌دهد. این بخش به زندگی او از زمان تولد تا زمانی که به عنوان سناتور جوان آمریکایی از ماساچوست شناخته شد، می‌پردازد.

سریالی بر اساس زندگی جان اف کندی

«اریک راث» به عنوان نویسنده و تهیه کننده اجرایی در این پروژه مشغول به کار خواهد شد. «پیتر چرنین» و «جنو تاپینگ» نیز از شرکت «Chernin Entertainment»، به عنوان تهیه کنندگان اجرایی به این سریال اضافه خواهند شد.

به گفته «ورایتی»، سرویس استریم نتفلیکس این سریال را به عنوان نسخه آمریکایی سریال «The Crown» (تاج) در نظر خواهد گرفت. سریال «تاج» که سال 2024 به پایان می‌رسد، درباره زندگینامه ملکه الیزابت دوم است که نقش بزرگی در خاندان سلطنتی بریتانیا داشت. حالا نتفلیکس به دنبال راهی برای ساخت اثری درخشان از زندگی یک سیاستمدار بزرگ در آمریکا است.

نتفلیکس وظیفه ساخت و تهیه کار را به اریک راث، نویسنده بزرگ فیلم «Forrest Gump» سپرد تا طرفداران این سیاستمدار، فیلمی بزرگ و زیبا ببینند. همچنین «اریک راث»، یکی از نویسندگان فیلم «قاتلان ماه گل» اسکورسیزی نیز است.

بیشتر بخوانید:

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *