پخش ناگهانی سریال «سرزمین مادری» پس از 10 سال از تلویزیون!

پخش سریال سرزمین مادری از تلویزیون به طور ناگهانی استارت خورد. این سریال پر ستاره به دلیل برخی حواشی، به مدت 10 سال توقیف شده بود.

مجموعه سرزمین مادری که در ابتدا با نام “سرزمین کهن” شناخته می‌شد، در دی ماه سال 92 به روی آنتن رفت و پس از پخش تنها 3 قسمت، پخش آن به طور کامل متوقف شد. مجموعه تلویزیونی سرزمین مادری یک سریال تاریخی است، که نویسندگی آن بر عهده علیرضا طالب‌زاده بوده و کمال تبریزی آن را کارگردانی کرده است.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال تاریخی سرزمین مادری

پخش سریال سرزمین مادری از تلویزیون

سریال جنجالی سرزمین مادری که توسط کمال تبریزی کارگردانی می‌شود، در چند هفته اخیر از طریق تلوبیون به نمایش درآمده است. این سریال جذاب در بیستم مهر ماه و پس از سه هفته، بالاخره به آنتن صداوسیما راه یافت. تاکنون، پنج قسمت از “سرزمین مادری” از طریق پلتفرم تلوبیون عرضه شده است و حالا پس از پخش چند قسمت به صورت آنلاین، این مجموعه هم به تلویزیون وارد شد.

پخش سریال سرزمین مادری از تلویزیون
پخش سریال سرزمین مادری از تلویزیون

چهار قسمت اول این سریال، در طول دو هفته پیش برای کاربران تلوبیون در دسترس قرار گرفت و قسمت پنجم آن در شب گذشته، در این پلتفرم منتشر شد. این اثر با نام قبلی “سرزمین کهن” محصولی از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما است و در کل 60 قسمت از آن آماده پخش شده است. زمان پخش سریال سرزمین مادری جمعه‌ها ساعت 21 و پخش مجدد آن روز بعد ساعت 16:20 از شبکه سه سیما خواهد بود.

شهاب حسینی، نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، آقایی، شبنم قلی خانی، الهام حمیدی، ثریا قاسمی، علی شادمان، پژمان بازغی، میترا حجار، پرویز پورحسینی، فرهاد قائمیان، هومن سیدی، محسن تنابنده، جواد عزتی، علیرضا خمسه، ترلان پروانه، سعید راد، مهران رجبی، رضا کیانیان، بابک حمیدیان، پریوش نظریه، محمود بنفشه خواه و… از بازیگران سریال سرزمین مادری هستند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *