با فروشگاه‌های حضوری نتفلیکس در دنیای علایق سینمایی‌تان زندگی کنید!

فروشگاه‌های حضوری نتفلیکس به زودی در سرتاسر جهان افتتاح می‌شوند. این پروژه در سال 2025 استارت می‌خورد و احتمالا اولین شعبه آن در ایالات متحده افتتاح خواهد شد.

بزرگترین پلتفرم استریم فیلم و سریال در جهان قصد دارد فروشگاه‌های زنجیره‌ای جدیدی به نام خانه‌ی نتفلیکس را راه‌اندازی کند تا علاوه بر فروش انواع کالاهایی مانند پوشاک و مواد غذایی، مردم را با محتواهای خاص خود، مانند انجام مسابقات و بازی‌هایی که با فیلم‌های روز سازگار هستند، سرگرم کند.

نتفلیکس قصد دارد فروشگاه‌های جدیدی را افتتاح کند تا مردم بتوانند برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه خود را تماشا کنند، لباس بخرند، غذاهایی با تم فیلم‌ها بخورند و حتی در مسابقات بازی مرکب (اسکویید گیم) شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: نتفلیکس سریالی بر اساس زندگی جان اف کندی می‌سازد

فروشگاه‌های حضوری نتفلیکس

در حال حاضر، جزئیات زیادی از پروژه جدید نتفلیکس مانند مکان استقرار فروشگاه‌ها هنوز اعلام نشده است. طبق پیش بینی‌ها، دو شعبه اول فروشگاه‌های حضوری نتفلیکس در سال 2025 در ایالات متحده آمریکا راه‌اندازی می‌شوند و سپس شعبه‌های مختلف در سراسر جهان گسترش خواهند یافت.

فروشگاه‌های حضوری نتفلیکس
فروشگاه‌های حضوری نتفلیکس

جاش سایمون، مدیر محصول نتفلیکس، در یک مصاحبه با بلومبرگ اظهار داشت:

“دریافتیم که طرفداران بسیار علاقه‌مند به غرق شدن در دنیای فیلم و برنامه‌های تلویزیون هستند و ما درباره این موضوع فکر کرده‌ایم که چگونه می‌توانیم تجربه‌ای بهتر برای آنها ایجاد کنیم.”

در گذشته، نتفلیکس 40 برنامه هیجان‌انگیز را در 20 شهر جهان به صورت موقت راه‌اندازی کرده بود، اما خانه‌ی نتفلیکس اولین مکان دائمی این شرکت است. ساخت خانه‌ی نتفلیکس نشان‌دهنده این است که این شرکت، به دنبال بازاریابی جدید و خلق تجربه بهتر برای طرفدارانش است. شرکت‌های رسانه‌ای اغلب از محصولات مصرفی مانند لباس و اسباب‌بازی برای تبلیغ شخصیت‌های خیالی و کسب درآمد اضافی استفاده می‌کنند، اما برای نتفلیکس این رویکرد کاملاً جدید است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *