مقایسه تیلور سوییفت با اسپیلبرگ توسط کارگردان Deadpool 3: او صدای یک نسل است

شان لوی کارگردان ددپول 3، در مقایسه تیلور سوییفت با اسپیلبرگ او را صدای یک نسل دانست. تیلور سوییفت، خواننده، بازیگر و ترانه‌سرای آمریکایی است که در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد.

تیلور سوییفت که تباری اسکاتلندی دارد بیشتر بابت ترانه‌سرایی، تنوع در موسیقی، بازآفرینی هنری و تاثیری که در صنعت موسیقی گذاشته شهرت دارد. این دختر زیبا و با استعداد آمریکایی تاکنون برنده 11 جایزه گرمی شده که بیشترین دفعات برد این جایزه معتبر توسط یک هنرمند محسوب می‌شود. سوییفت تاکنون جوایز بیشماری در زمینه‌های مختلف به خانه برده و 55 رکورد گینس را نیز شکسته است.

او علاوه بر خوانندگی و ترانه‌سرایی، در زمینه کارگردانی موزیک ویدئو نیز فعالیت می‌کند. سال گذشته تیلور سوییفت که برنده دو جایزه بهترین کارگردانی ام‌تی‌وی برای موزیک ویدیوهای ” همه را خیلی خوب” و “مرد” شده بود، امسال فیلم کنسرت “تور ادوار” را کارگردانی کرده که در اولین روز اکرانش نمره A+ را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:

رکوردشکنی فصل دوم سریال لوکی ؛ دومین سریال پربیننده دیزنی پلاس!

مقایسه تیلور سوییفت با اسپیلبرگ

شان لوی کارگردان فیلم ددپول 3 (Deadpool 3)، پس از حضور کوتاهی که در موزیک ویدئو ” همه را خیلی خوب” داشت گفت:« تیلور در مورد پروژه‌هایی که کارگردانی می‌کند با من مشورت نکرده اما فکر می‌کنم کارگردانی خیلی خوبی خواهد شد.»

مقایسه تیلور سوییفت با اسپیلبرگ
مقایسه تیلور سوییفت با اسپیلبرگ

این کارگردان که تیلور را صدای یک نسل و نیرویی خلاقانه می‌داند گفته: «فهرست چنین افرادی کوتاه است. تیلور، نگاه او در اینکه چگونه می‌خواهد یک اثر را خلق کند، چه یک شعر باشد، چه یک ملودی، یک پل، یک تور موسیقی، یک ویدیو، بسیار ژرف است. به‌شکل ژرفی روشن است و او قدرت مصمم بودنش را دارد. به اسپیلبرگ در محل فیلمبرداری فولاد واقعی (Real Steel) که من کارگردانی می‌کردم حضور داشت گفتم: «چطور اطمینان داری که این نما درست است؟» پاسخش این بود: «روش نگاه کردن تو، باعث می‌شود که درست باشد.» احساس می‌کنم که این چیزی است که تیلور سوییفت خیلی خوب متوجه شده، چون مهم اعتماد کردن به غریزه خود است.»

فیلم کنسرت “تور ادوار” (Eras Tour) از روز جمعه اکران شد و در سه روز اول توانست 97 میلیون دلار فروش داشته باشد.

گفتنی‌ست که شایعه‌ها از حضور تیلور سوییفت در فیلم ددپول 3 خبر می‌دهند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *